REMONT N126
Re: REMONT N126
Widzę Paweł, że już nie masz co robić przy przyczepce, więc kombinujesz jak możesz, żeby znaleźć sobie zajęcie
A tak podpytam - czym wyciąłeś taki ładny, równy kawał laminatu?
A tak podpytam - czym wyciąłeś taki ładny, równy kawał laminatu?
- pawlo fiona n126e
- Fanklubowicz
- Posty: 945
- Rejestracja: czwartek, 15 sie 2013, 19:52
- Lokalizacja: Mielec
Re: REMONT N126
Benior pisze:czadowe te drzwiczki
rycho_cc pisze:Łoooo matko, ale czad z tymi drzwiczkami. Może nie doczytałem, ale to z rozpędu. Napisz jak możesz jak połączyć te drzwiczki z listwą alu, bo jako amator mógłbym naprawdę wykroić niezły kórnik............ pozdrawiam.
A tak poza tematem polecam takie cóś, co sprawdziło się świetnie w wiadomym miejscu
https://www.jula.pl/catalog/prysznic-turystyczny-campingowy-604019/
Fajnie że się podoba.
Co do drzwiczek to one są w całości,roznitowujesz tylko same drzwiczki i wycięty laminat wpasowujesz w drzwiczki.Ramka (ościeżnica)drzwiczek zostaje nie naruszona.przykładowa aukcja takich drzwiczek. http://www.ebay.co.uk/itm/BATTERY-BOX-L ... 4aea0cf93e
Prysznic już mamy, tylko taką samoróbkę.Pozdrawiam i dzięki za porady dla...
naal pisze:Widzę Paweł, że już nie masz co robić przy przyczepce, więc kombinujesz jak możesz, żeby znaleźć sobie zajęcie
A tak podpytam - czym wyciąłeś taki ładny, równy kawał laminatu?
Widzisz Marcinku w moim wieku tak to już jest, trzeba sobie szukać jakiś zajęć bo inaczej...
Co do cięcia laminatu zawsze używam małej szlifierki kontowej(łatwo się prowadzi po lini prostej) i najcieńszej tarczy do metalu.A łuki itp wycinam wyrzynarką i ostrze do metalu. Wszystko wychodzi jak bym nożem odciął żadnych wyszarpnięć.
Pozdrawiam
Re: REMONT N126
Dzięki za odp. Już zaczynam kombinować nad drzwiczkami
- pawlo fiona n126e
- Fanklubowicz
- Posty: 945
- Rejestracja: czwartek, 15 sie 2013, 19:52
- Lokalizacja: Mielec
Re: REMONT N126
rycho_cc pisze:Dzięki za odp. Już zaczynam kombinować nad drzwiczkami
Z tego co wiem,więcej osób będzie wstawiało te drzwiczki.
Powodzenia w zakupie i późniejszym montażu.
Re: REMONT N126
Ja już mam kupione
Mój remont N126N "nr.1" i "nr. 2"
http://www.fanklub-niewiadowek.com/forum/viewtopic.php?f=36&t=3072
N126NT - robi się:) Remont "nr. 3"
http://www.fanklub-niewiadowek.com/forum/viewtopic.php?f=36&t=9891
http://www.fanklub-niewiadowek.com/forum/viewtopic.php?f=36&t=3072
N126NT - robi się:) Remont "nr. 3"
http://www.fanklub-niewiadowek.com/forum/viewtopic.php?f=36&t=9891
Re: REMONT N126
Robi wrażenie - kawał dobrej roboty.
Bardzo mi się podoba ,Dla mnie to rewelacja
Bardzo mi się podoba ,Dla mnie to rewelacja
- pawlo fiona n126e
- Fanklubowicz
- Posty: 945
- Rejestracja: czwartek, 15 sie 2013, 19:52
- Lokalizacja: Mielec
Re: REMONT N126
babula pisze:Robi wrażenie - kawał dobrej roboty.
Bardzo mi się podoba ,Dla mnie to rewelacja
Dziękujemy za uznanie.Pozdrawiamy
- pawlo fiona n126e
- Fanklubowicz
- Posty: 945
- Rejestracja: czwartek, 15 sie 2013, 19:52
- Lokalizacja: Mielec
Re: REMONT N126
No pięknie, ale zaległości!
Wszyscy przykrywają do zimowania a u mnie wręcz na odwrót, w sezonie nie ma czasu więc...
Ale po kolei na początek zaległości.
Ogrzewanie zostało zamontowane i sprawdzało się świetnie tylko do pełni szczęścia brakowało trumaventa. Staramy się jak najwięcej jeździć więc i nas nie omijają niskie temperatury i w tedy jest problem z różnicą temperatur w kufrach, materace są wilgotne.
Udało mi się kupić cały zestaw trumaventa (wentylator,rury,złączki i końcówki) w dobrej cenie więc zamontowałem to w naszej przyczepie.
Rury rozprowadzające przykryłem kawałkiem pe-szla aby ich nie uszkadzać podczas pakowania bagaży. Dodatkowo poszły specjalne złączki które wypuszczają ciepłe powietrze w kufrach.
Reszta standardowo.
No ale jeszcze zapragnąłem mieć Airmixa, no ale ceny i dostępność tego ...więc zrobiłem go sobie.
Wykorzystałem starą obudowę ze spalonej dmuchawy do pieca. Coś takiego, zdjęcia gdzieś wcięło przy zmianie komputera.
Po między wentylator trumaventa a obudowę ogrzewania został wmontowany mój "Airmix" , za pomocą cięgna zamykamy lub otwieramy pobór żądanego powietrza.
Czy się sprawdza?, no cóż chłodniejsze powietrze jest rozprowadzane po przyczepie i to czuć. Ale żeby to obniżało temperaturę w przyczepie to...
Kolejną kwestią jest moja instalacja wodna, ciągle nie zrobiona. Ale cały czas się zastanawiałem co z podgrzewaniem wody.
Dedykowane podgrzewacze wody do przyczep są ciężkie, nie mając łazienki montować to na stałe i wozić?
Nie zawsze potrzebujemy w przyczepie ciepłej wody(jeżeli chodzi o nas), a gdy potrzebujemy(bo raczej korzystamy z publicznych łazienek) są to sporadyczne sytuacje.
Więc zakupiłem przenośny podgrzewacz, i będzie zabierany w razie potrzeby. Jest bardzo lekki i wydajny, będzie wpinany w naszą instalację wodną w razie potrzeby.
Również zaczep do przyszłego sezonu mam zamiar wymienić, ale jeszcze postanowiłem przeglądać mój najazd.
I tutaj niespodzianka tulejka do wymiany, zastanawiam się z czego taką dobrać.
Suwadło było lekko zaśniedziałe więc je ponownie za-polerowałem.
Zaczep zakupiony przeglądnięty i gotowy do montażu.
Kolejna kwestia do rozwiązania to jeżdżenie z włączoną lodówką na gazie. Wiem że to...
Obecna lodówka idzie na sprzedaż a kolejną przygotowuję do sezonu zgodnie z moimi potrzebami.
Ciągle nad tym pracuje aby polar nie gasł podczas jazdy, dlatego został wymieniony palnik (już kolejny) na zabudowany. Zamontowany regulator posiada trzy stopniową regulację, a palnik jest zupełnie innej konstrukcji. W standardowych palnikach płomień jest w kształcie świeczki na tym jest jak w piecykach gazowych i o wiele trudniej go zgasić.
Skropliny które zbierały się w komorze chłodniczej (w skraplaczu) zostaną wyrzucone na zewnątrz lodówki. Tak jak jest to w zachodnich lodówkach.
Dalsze prace w miarę możliwości czasowych i oczywiście finansowych.
Wszyscy przykrywają do zimowania a u mnie wręcz na odwrót, w sezonie nie ma czasu więc...
Ale po kolei na początek zaległości.
Ogrzewanie zostało zamontowane i sprawdzało się świetnie tylko do pełni szczęścia brakowało trumaventa. Staramy się jak najwięcej jeździć więc i nas nie omijają niskie temperatury i w tedy jest problem z różnicą temperatur w kufrach, materace są wilgotne.
Udało mi się kupić cały zestaw trumaventa (wentylator,rury,złączki i końcówki) w dobrej cenie więc zamontowałem to w naszej przyczepie.
Rury rozprowadzające przykryłem kawałkiem pe-szla aby ich nie uszkadzać podczas pakowania bagaży. Dodatkowo poszły specjalne złączki które wypuszczają ciepłe powietrze w kufrach.
Reszta standardowo.
No ale jeszcze zapragnąłem mieć Airmixa, no ale ceny i dostępność tego ...więc zrobiłem go sobie.
Wykorzystałem starą obudowę ze spalonej dmuchawy do pieca. Coś takiego, zdjęcia gdzieś wcięło przy zmianie komputera.
Po między wentylator trumaventa a obudowę ogrzewania został wmontowany mój "Airmix" , za pomocą cięgna zamykamy lub otwieramy pobór żądanego powietrza.
Czy się sprawdza?, no cóż chłodniejsze powietrze jest rozprowadzane po przyczepie i to czuć. Ale żeby to obniżało temperaturę w przyczepie to...
Kolejną kwestią jest moja instalacja wodna, ciągle nie zrobiona. Ale cały czas się zastanawiałem co z podgrzewaniem wody.
Dedykowane podgrzewacze wody do przyczep są ciężkie, nie mając łazienki montować to na stałe i wozić?
Nie zawsze potrzebujemy w przyczepie ciepłej wody(jeżeli chodzi o nas), a gdy potrzebujemy(bo raczej korzystamy z publicznych łazienek) są to sporadyczne sytuacje.
Więc zakupiłem przenośny podgrzewacz, i będzie zabierany w razie potrzeby. Jest bardzo lekki i wydajny, będzie wpinany w naszą instalację wodną w razie potrzeby.
Również zaczep do przyszłego sezonu mam zamiar wymienić, ale jeszcze postanowiłem przeglądać mój najazd.
I tutaj niespodzianka tulejka do wymiany, zastanawiam się z czego taką dobrać.
Suwadło było lekko zaśniedziałe więc je ponownie za-polerowałem.
Zaczep zakupiony przeglądnięty i gotowy do montażu.
Kolejna kwestia do rozwiązania to jeżdżenie z włączoną lodówką na gazie. Wiem że to...
Obecna lodówka idzie na sprzedaż a kolejną przygotowuję do sezonu zgodnie z moimi potrzebami.
Ciągle nad tym pracuje aby polar nie gasł podczas jazdy, dlatego został wymieniony palnik (już kolejny) na zabudowany. Zamontowany regulator posiada trzy stopniową regulację, a palnik jest zupełnie innej konstrukcji. W standardowych palnikach płomień jest w kształcie świeczki na tym jest jak w piecykach gazowych i o wiele trudniej go zgasić.
Skropliny które zbierały się w komorze chłodniczej (w skraplaczu) zostaną wyrzucone na zewnątrz lodówki. Tak jak jest to w zachodnich lodówkach.
Dalsze prace w miarę możliwości czasowych i oczywiście finansowych.
- pawlo fiona n126e
- Fanklubowicz
- Posty: 945
- Rejestracja: czwartek, 15 sie 2013, 19:52
- Lokalizacja: Mielec
Re: REMONT N126
To i u nas powoli prace posuwają się do przodu.
Lodówka została zamontowana i będzie testowana, puki co działa idealnie.
Najazd został zregenerowany tulejka wymieniona, działa idealnie.
Ale nie obyło się bez problemów, AKS i blokada najazdu miały konflikt i niestety blokada została zdemontowana. Blokowanie w miarę potrzeby będzie odbywać się za pomocą sworznia, wkładanego w wywierconą dziurę w odpowiednim miejscu obudowy najazdu.
W tym roku nasza przyczepa dostała nowe ogumienie 165/70 R13C ,również nowy proszkowy lakier na felgach.
Tak że został zamontowany bagażnik na rowery, zamontowany na ramie przyczepy tak aby nie wieszać nic na laminacie naszej przyczepy bo laminat naszej przyczepy to nie konstrukcja nośna. Górne zaczepy zostały zamontowane na taśmie butylowej i SikaFlexie, tak jak wszystko co montuje.
Lodówka została zamontowana i będzie testowana, puki co działa idealnie.
Najazd został zregenerowany tulejka wymieniona, działa idealnie.
Ale nie obyło się bez problemów, AKS i blokada najazdu miały konflikt i niestety blokada została zdemontowana. Blokowanie w miarę potrzeby będzie odbywać się za pomocą sworznia, wkładanego w wywierconą dziurę w odpowiednim miejscu obudowy najazdu.
W tym roku nasza przyczepa dostała nowe ogumienie 165/70 R13C ,również nowy proszkowy lakier na felgach.
Tak że został zamontowany bagażnik na rowery, zamontowany na ramie przyczepy tak aby nie wieszać nic na laminacie naszej przyczepy bo laminat naszej przyczepy to nie konstrukcja nośna. Górne zaczepy zostały zamontowane na taśmie butylowej i SikaFlexie, tak jak wszystko co montuje.
Re: REMONT N126
Wygląda mega fajnie, wyjątkowo wyjątkowa bagaznik pewnie sporo kosztował ? > 500zł ?
- pawlo fiona n126e
- Fanklubowicz
- Posty: 945
- Rejestracja: czwartek, 15 sie 2013, 19:52
- Lokalizacja: Mielec
Re: REMONT N126
fortis pisze: bagaznik pewnie sporo kosztował ? > 500zł ?
Prawie dokładnie tyle kosztował, tylko w tej cenie jeszcze AKS i zabezpieczenie.
Re: REMONT N126
Dobra cena.
Re: REMONT N126
Ale fantastyczna... czarne felgi, ramka solara oraz ten 'zderzak' wspaniale kontrastuja sie z jasna przyczepka.
Pawel po prostu pieknie!
Naskrobane Tapatalk'iem.
Pawel po prostu pieknie!
Naskrobane Tapatalk'iem.
SQ8KMY via Icom D-Star
Re: REMONT N126
no no Paweł nieżle, to właśnie to odswieżenie miałeś na myśli , jest jeszcze piękniejsza
Re: REMONT N126
bagażnik na rowery, zamontowany na ramie przyczepy tak aby nie wieszać nic na laminacie naszej przyczepy bo laminat naszej przyczepy to nie konstrukcja nośna. Górne zaczepy zostały zamontowane na taśmie butylowej i SikaFlexie
Paweł, czy dobrze rozumiem że górne zaczepy nie są przykręcone do skorupy tylko przyklejone ???
REMONT NIE DLA WRAŻLIWYCH: viewtopic.php?f=36&t=5157
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości