tomcat pisze:Trzeba by też zadać pytanie dlaczego ta przyczepa ma żółte tablice

Była/jest oryginalna, czy też był to jedyny sposób żeby móc ją zarejestrować/przerejestrować...
Ano właśnie. Dlatego jestem za tym aby nie było tak łatwo otrzymać takie blachy. I jestem za corocznymi badaniami pojazdów na żółtych tablicach ale to osobna historia.
Te lampy z pierwszego linku podobne do pudełka po butach... kwestia gustu. Kiedyś Samoogon coś o nich napisał...

Dla mnie żółta blacha = idziemy w oryginał lub to co było dostępne w epoce. Bez problemu można założyć przeciwmgłowe i cofania rodem z tamtych czasów. A za to jak świecą. Chcesz jeszcze lepiej, załóż "żarówki" LED. Zerknij na tył mojego wieloryba:
Ja nie mam żółtych blach, dlatego pozwoliłem sobie na takie (dość małe, niezaburzające linii przyczepy) światła zespolone i lampę tablicy rejestracyjnej (nawiązującą kształtem do oryginału ale jednak odmienną). Przeciwmgłowe działa najlepiej gdy jest nisko, w niewiadce można je bardzo ładnie zamontować do ceownika ramy. Jeśli cofania ma być mocniejsze, dajesz do niego odbłyśnik w chromie taki jak jest w wersji przeciwmgłowej. Fabrycznie dają po prostu biały plastik.
Wykładanie lamp folią aluminiową jest dobre do pierwszego zwarcia
