
Remont N126E by Jarekp1910
- CornBlumenBlau
- Fanklubowicz
- Posty: 4421
- Rejestracja: niedziela, 9 gru 2012, 16:44
- Lokalizacja: Siradiensis
Re: Remont N126E by Jarekp1910
Ja tam widzę plus tego rozwiązania, można sobie awaryjnie usiąś i wypalić fajkę w podróży, z braku stołu jest gdzie flaszkę postawić przy otwartym kufrze, a przy naprawach klucze i narzedzia bez obawy, że się laminat porysuje 

Niewiadówkodystansonoce
2016: 75 / 6892 km
2017: 85 / 6820 km
2018: 81 / 4651 km
2019: 67 / 4888 km
2020: 74 / 3670 km
2021: 75 / 3953 km
2022: 64 / 2978 km
2023: 54 / 6976 km
2024: 57 / 6121 km
2025: 12 / 1022 km
2016: 75 / 6892 km
2017: 85 / 6820 km
2018: 81 / 4651 km
2019: 67 / 4888 km
2020: 74 / 3670 km
2021: 75 / 3953 km
2022: 64 / 2978 km
2023: 54 / 6976 km
2024: 57 / 6121 km
2025: 12 / 1022 km
Re: Remont N126E by Jarekp1910
Ja też widzę same zalety takiego patentu. Sam od dłuższego czasu myślę nad taką osłoną/stopniem ale do tej pory jeszcze mi w ręce odpowiednia blacha nie wpadła.
Fiat Burstner 535-2 2.8 idTD , wcześniej: Knaus Sport 400 LK , Adria Unica 5204 , Chateau Cantara 908 i N126n
- jarekp1910
- Fanklubowicz
- Posty: 82
- Rejestracja: czwartek, 3 kwie 2014, 08:23
- Lokalizacja: Zgorzelec
Re: Remont N126E by Jarekp1910
W planach mam montaż uchwytu na koło zapasowe, ktoś doradzi gdzie najlepiej je zamontować? Gdzie lepiej na przodzie przyczepy czy z tyłu? A może macie inne propozycje?
Volkswagen Transporter T3 + Niewiadów N126E + Łódka Stynka również wyprodukowana w Niewiadowie
Re: Remont N126E by Jarekp1910
Super patent ta blacha na dyszlu.
A w przypadku ramy ocynkowanej?
Ma ktoś pomysł co i jak zamontować?
A w przypadku ramy ocynkowanej?
Ma ktoś pomysł co i jak zamontować?
REMONT NIE DLA WRAŻLIWYCH: viewtopic.php?f=36&t=5157
Re: Remont N126E by Jarekp1910
Drednot pisze:Super patent ta blacha na dyszlu.
A w przypadku ramy ocynkowanej?
Ma ktoś pomysł co i jak zamontować?
Np. blacha aluminiowa ryflowana powiedzmy 3mm grubości przykręcona na śrubki m5

Oczywiście wszystko ładnie dopasowane do dyszla. Śrubki najlepiej nierdzewne.
Ale to pomysł dla ludzi wrażliwych na estetykę

Re: Remont N126E by Jarekp1910
grzesiek0 pisze:Drednot pisze:Super patent ta blacha na dyszlu.
A w przypadku ramy ocynkowanej?
Ma ktoś pomysł co i jak zamontować?
Np. blacha aluminiowa ryflowana powiedzmy 3mm grubości przykręcona na śrubki m5![]()
Oczywiście wszystko ładnie dopasowane do dyszla. Śrubki najlepiej nierdzewne.
[...]
Zwariowales?! Przeciez to bedzie ladne! Nie bedzie pasowalo do niewiadowki ;-P
Naskrobane Tapatalk'iem.

SQ8KMY via Icom D-Star
Re: Remont N126E by Jarekp1910
Robcio pisze:grzesiek0 pisze:Drednot pisze:Super patent ta blacha na dyszlu.
A w przypadku ramy ocynkowanej?
Ma ktoś pomysł co i jak zamontować?
Np. blacha aluminiowa ryflowana powiedzmy 3mm grubości przykręcona na śrubki m5![]()
Oczywiście wszystko ładnie dopasowane do dyszla. Śrubki najlepiej nierdzewne.
[...]
Zwariowales?! Przeciez to bedzie ladne! Nie bedzie pasowalo do niewiadowki ;-P
Naskrobane Tapatalk'iem.
No dobra.
To blacha ocynkowana zdemontowana koniczcznie z parapetu rozwalajacego się domu, przycięta byle jak i przykręcona starymi samowiercącymi wkrętami. Musi być tez koniecznie "złapana" na sznurek najlepiej od snopowiązałki.
A dlaczego od snopowiązałki. ?Bo sznurek musi być z "epoki" i oczywiście byle jaki.

Robcio, teraz powinieneś być zadowolony

Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka
Re: Remont N126E by Jarekp1910
Np. blacha aluminiowa ryflowana powiedzmy 3mm grubości przykręcona na śrubki m5
Oczywiście wszystko ładnie dopasowane do dyszla. Śrubki najlepiej nierdzewne.
I to mi się podoba - żadnego spawania. Tylko jak ze złączeniami? Będą szpary. Chyba że kładziemy blachę tylko na górze.
A czy dziurawienie ramy nie osłabi jej?
Co z rdzą? - czy otwory nie będą potencjalnymi jej ogniskami?
REMONT NIE DLA WRAŻLIWYCH: viewtopic.php?f=36&t=5157
Re: Remont N126E by Jarekp1910
Drednot pisze: Tylko jak ze złączeniami? Będą szpary. Chyba że kładziemy blachę tylko na górze.
A czy dziurawienie ramy nie osłabi jej?
Co z rdzą? - czy otwory nie będą potencjalnymi jej ogniskami?
Przeciez akurat Ciebie takie drobiazgi nie powinny martwic ;-P
Naskrobane Tapatalk'iem.

SQ8KMY via Icom D-Star
Re: Remont N126E by Jarekp1910
Może przykleić taką blachę?
Wymęczone na tapapatatapapalk
Wymęczone na tapapatatapapalk
Re: Remont N126E by Jarekp1910
Benior pisze:Może przykleić taką blachę?
Wymęczone na tapapatatapapalk
Taka "trójeczka" bedzie na tyle sztywna, że szpar nie będzie.
Chociaż klejenie to też nie głupi pomysł.
Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka
Re: Remont N126E by Jarekp1910
Tylko trzeba by wyciąć okienko rewizyjne na VIN
Wymęczone na tapapatatapapalk
Wymęczone na tapapatatapapalk
- jarekp1910
- Fanklubowicz
- Posty: 82
- Rejestracja: czwartek, 3 kwie 2014, 08:23
- Lokalizacja: Zgorzelec
Re: Remont N126E by Jarekp1910
Nie wiem jak wy ja na pewno ją będę spawał do ramy.ktoś coś doradzi z uchwytem na koło zapasowe?
Gdzie lepiej się sprawdzi z przodu czy z tyłu ?
Gdzie lepiej się sprawdzi z przodu czy z tyłu ?
Volkswagen Transporter T3 + Niewiadów N126E + Łódka Stynka również wyprodukowana w Niewiadowie
Re: Remont N126E by Jarekp1910
jarekp1910 pisze:Nie wiem jak wy ja na pewno ją będę spawał do ramy.ktoś coś doradzi z uchwytem na koło zapasowe?
Gdzie lepiej się sprawdzi z przodu czy z tyłu ?
Jestem zwolennikiem koła z tyłu przyczepy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości