Strona 1 z 1
					
				n126n dlaczego ?
				: sobota, 15 wrz 2012, 23:27
				autor: leper
				Jak w temacie. Wybór przyczep jest duży ale która jest ok. moim wyborem jest n126n czy dobrze ? może mniejsza (ciągnik frontera 2,o sport) proszę o porady. przepraszam jeśli nie ten dział.
			 
			
					
				Re: n126n dlaczego ?
				: sobota, 15 wrz 2012, 23:37
				autor: jedrek101
				kup , zawsze można zmienić....
			 
			
					
				Re: n126n dlaczego ?
				: sobota, 15 wrz 2012, 23:43
				autor: leper
				lubię wyczerpujące informacje 

 
			 
			
					
				Re: n126n dlaczego ?
				: niedziela, 16 wrz 2012, 08:08
				autor: jedrek101
				tyle razy było to mielone na forum... że już nie chce się klikać
miałem po kolei dwie 126E(obie remontowałem)  i mieściłem się w składzie 2+2 (oczywiście przedsionek to podstawa), teraz mam 126N(wymieniłem tapicerkę) i będę się próbował zmieścić 2+3  ...
a po pierwsze jeden lubi ogórki , drugi ogrodnika córki...
pytanie czy oglądałeś którąś  N126A, N126E, N126D ,N126N, N126NL, N126NT, N132D, N132T, N375, N390 ?
za mocno nie podałeś wymagań, twoich warunków.... jedyne co to holownik ale nim prawdopodobnie wszystkie modele pociągniesz...
a jak mam Ci odpowiedzieć czy N126N jest dobrym wyborem ?
no to odpowiem: jest dobrym wyborem 
więc dlatego podaję wyczerpujące informacje...
			 
			
					
				Re: n126n dlaczego ?
				: niedziela, 16 wrz 2012, 10:56
				autor: leper
				Dziękuję za opinię. Obsada będzie 2+1 więc skoro chcesz wejść 2+3 to w moim przypadku miejsca będzie full. Jeździłem kiedyś 126e i powiem, że miejsca było tak akurat a za samochodem szła jak przeciąg  

  jeszcze raz dzięki.
 
			 
			
					
				Re: n126n dlaczego ?
				: sobota, 22 wrz 2012, 16:30
				autor: NIL2
				Kolega Jędrek 101 właściwie to podsumował  

  jak miałeś e to kup N do e zawsze możesz wrócić ; ja tak zrobiłem  

 bo e chodzą jak przeciąg a moja N chodziła ale bez przeciągu i >90 nosiło całym składem  

  ale na autostradach  - po wyjezdzie do Hiszpanii pogoniłem w cholerę niedobrotę i wróciłem do 126EA i śmigam to nad Bałtyk , to do Bułgarii lub Chorwacji z przeciągiem  
 Wybór należy do Ciebie - witaj w klubie !
Pozdrowionka
 
			 
			
					
				Re: n126n dlaczego ?
				: poniedziałek, 24 wrz 2012, 12:43
				autor: leper
				No i o takie opinie chodzi   

   pozdrowionka dla kolegi NIL2  

 
			 
			
					
				Re: n126n dlaczego ?
				: wtorek, 25 wrz 2012, 22:13
				autor: TomekN126N
				A ja tam wolę spokojnie. Jazda z przyczepą, to nie wyścig, tylko wakacje i zwiedzanie. Fakt, do Hiszpanii, czy innej Chorwacji, to sie leci kilkanaście, -dziesiąt godzin, więc lepiej mieć lżejszą przyczepę i nie tracić wakacji. Ja jednak zawsze wyjeżdżam trochę wcześniej i sunę sobie gładko...  w Polskę  

 . Kup dwie  
   
 . Niektórzy z nas tak mają hehe.
 
			 
			
					
				Re: n126n dlaczego ?
				: wtorek, 25 wrz 2012, 22:46
				autor: leper
				Tomek powoli to ja pomykam z Niewiadów 610N z łódką - jazda powyżej 90 zagraża żuciu 

 Wyprawa w Polskę jest poważnym przedsięwzięciem a nie zwykłym wyjazdem. Kupując domek chciałbym zapiąć kemping do pojazdu i jechać na weekend  bez stresu. Z tego co czytam to z mniejszymi koledzy jeżdżą po całej europie i się sprawdzają. Zaczynam zmieniać zdanie i szala przechyla się na stronę kultowej 126 - kupiłem nawet ją ale w miniaturze  
 
 
			 
			
					
				Re: n126n dlaczego ?
				: piątek, 22 mar 2013, 21:45
				autor: rif
				Panowie, mam N126n i nie wiem o czym piszecie? Ja ze swoją podpiętą do passata 1,9 TDI śmigam 120km i daje rade, ale po równej drodze. Po wybojach niestety trzeba powoli.Ważne aby auto z tyłu było dociążone! Wtedy przyczepa nim nie kołysze i jest spoko.Pozdrawiam 

 
			 
			
					
				Re: n126n dlaczego ?
				: piątek, 22 mar 2013, 22:34
				autor: TomekN126N
				Panowie, mam N126n i nie wiem o czym piszecie? Ja ze swoją podpiętą do passata 1,9 TDI śmigam 120km i daje rade
 Dawaj nr prawka, zadzwonię gdzie trzeba...  
  
 A tak poważnie, to swoim zestawem (asterix+126N) leciałem po równym 90 do 100 i nic sie nie działo,.. przez chwilę, ale mam dopiero jednosezonowe doświadczenie, a widziałem już cepkę ciągniętą przez duże auto terenowe, jak leżała na boku i tarasowała dwupasmówkę koło Lubina. Zatem myślę, że przy dużych prędkościach łatwiej jest o problemy, chocby z powodu bocznego wiatru - o hamowaniu nie wspomnę.
 
			 
			
					
				Re: n126n dlaczego ?
				: piątek, 22 mar 2013, 22:35
				autor: konrad
				leper pisze:Jak w temacie. Wybór przyczep jest duży ale która jest ok. moim wyborem jest n126n czy dobrze ? może mniejsza (ciągnik frontera 2,o sport) proszę o porady. przepraszam jeśli nie ten dział.
taka frota pociągnie sporą budkę
ciągałem niewiadkę i hobby mała vitara i zupełnie nieźle sobie radziła

co ciekawe, jazda z dużo cięższą hobby jest wygodniejsza niż z pingpongiem który skacze i szarpie autem  
 więc jeśli szukasz, to szukaj przyczepki z hamulcem i amorami
 
			 
			
					
				Re: n126n dlaczego ?
				: środa, 3 kwie 2013, 19:53
				autor: leper
				leper pisze:Jak w temacie. Wybór przyczep jest duży ale która jest ok. moim wyborem jest n126n czy dobrze ? może mniejsza (ciągnik frontera 2,o sport) proszę o porady. przepraszam jeśli nie ten dział.
I już wybrałem 

 zakupiona - dzięki wszystkim za okazaną pomoc 
