Strona 1 z 1
n126n dlaczego ?
: sobota, 15 wrz 2012, 23:27
autor: leper
Jak w temacie. Wybór przyczep jest duży ale która jest ok. moim wyborem jest n126n czy dobrze ? może mniejsza (ciągnik frontera 2,o sport) proszę o porady. przepraszam jeśli nie ten dział.
Re: n126n dlaczego ?
: sobota, 15 wrz 2012, 23:37
autor: jedrek101
kup , zawsze można zmienić....
Re: n126n dlaczego ?
: sobota, 15 wrz 2012, 23:43
autor: leper
lubię wyczerpujące informacje

Re: n126n dlaczego ?
: niedziela, 16 wrz 2012, 08:08
autor: jedrek101
tyle razy było to mielone na forum... że już nie chce się klikać
miałem po kolei dwie 126E(obie remontowałem) i mieściłem się w składzie 2+2 (oczywiście przedsionek to podstawa), teraz mam 126N(wymieniłem tapicerkę) i będę się próbował zmieścić 2+3 ...
a po pierwsze jeden lubi ogórki , drugi ogrodnika córki...
pytanie czy oglądałeś którąś N126A, N126E, N126D ,N126N, N126NL, N126NT, N132D, N132T, N375, N390 ?
za mocno nie podałeś wymagań, twoich warunków.... jedyne co to holownik ale nim prawdopodobnie wszystkie modele pociągniesz...
a jak mam Ci odpowiedzieć czy N126N jest dobrym wyborem ?
no to odpowiem: jest dobrym wyborem
więc dlatego podaję wyczerpujące informacje...
Re: n126n dlaczego ?
: niedziela, 16 wrz 2012, 10:56
autor: leper
Dziękuję za opinię. Obsada będzie 2+1 więc skoro chcesz wejść 2+3 to w moim przypadku miejsca będzie full. Jeździłem kiedyś 126e i powiem, że miejsca było tak akurat a za samochodem szła jak przeciąg

jeszcze raz dzięki.
Re: n126n dlaczego ?
: sobota, 22 wrz 2012, 16:30
autor: NIL2
Kolega Jędrek 101 właściwie to podsumował

jak miałeś e to kup N do e zawsze możesz wrócić ; ja tak zrobiłem

bo e chodzą jak przeciąg a moja N chodziła ale bez przeciągu i >90 nosiło całym składem

ale na autostradach - po wyjezdzie do Hiszpanii pogoniłem w cholerę niedobrotę i wróciłem do 126EA i śmigam to nad Bałtyk , to do Bułgarii lub Chorwacji z przeciągiem
Wybór należy do Ciebie - witaj w klubie !
Pozdrowionka
Re: n126n dlaczego ?
: poniedziałek, 24 wrz 2012, 12:43
autor: leper
No i o takie opinie chodzi

pozdrowionka dla kolegi NIL2

Re: n126n dlaczego ?
: wtorek, 25 wrz 2012, 22:13
autor: TomekN126N
A ja tam wolę spokojnie. Jazda z przyczepą, to nie wyścig, tylko wakacje i zwiedzanie. Fakt, do Hiszpanii, czy innej Chorwacji, to sie leci kilkanaście, -dziesiąt godzin, więc lepiej mieć lżejszą przyczepę i nie tracić wakacji. Ja jednak zawsze wyjeżdżam trochę wcześniej i sunę sobie gładko... w Polskę

. Kup dwie

. Niektórzy z nas tak mają hehe.
Re: n126n dlaczego ?
: wtorek, 25 wrz 2012, 22:46
autor: leper
Tomek powoli to ja pomykam z Niewiadów 610N z łódką - jazda powyżej 90 zagraża żuciu

Wyprawa w Polskę jest poważnym przedsięwzięciem a nie zwykłym wyjazdem. Kupując domek chciałbym zapiąć kemping do pojazdu i jechać na weekend bez stresu. Z tego co czytam to z mniejszymi koledzy jeżdżą po całej europie i się sprawdzają. Zaczynam zmieniać zdanie i szala przechyla się na stronę kultowej 126 - kupiłem nawet ją ale w miniaturze

Re: n126n dlaczego ?
: piątek, 22 mar 2013, 21:45
autor: rif
Panowie, mam N126n i nie wiem o czym piszecie? Ja ze swoją podpiętą do passata 1,9 TDI śmigam 120km i daje rade, ale po równej drodze. Po wybojach niestety trzeba powoli.Ważne aby auto z tyłu było dociążone! Wtedy przyczepa nim nie kołysze i jest spoko.Pozdrawiam

Re: n126n dlaczego ?
: piątek, 22 mar 2013, 22:34
autor: TomekN126N
Panowie, mam N126n i nie wiem o czym piszecie? Ja ze swoją podpiętą do passata 1,9 TDI śmigam 120km i daje rade
Dawaj nr prawka, zadzwonię gdzie trzeba...
A tak poważnie, to swoim zestawem (asterix+126N) leciałem po równym 90 do 100 i nic sie nie działo,.. przez chwilę, ale mam dopiero jednosezonowe doświadczenie, a widziałem już cepkę ciągniętą przez duże auto terenowe, jak leżała na boku i tarasowała dwupasmówkę koło Lubina. Zatem myślę, że przy dużych prędkościach łatwiej jest o problemy, chocby z powodu bocznego wiatru - o hamowaniu nie wspomnę.
Re: n126n dlaczego ?
: piątek, 22 mar 2013, 22:35
autor: konrad
leper pisze:Jak w temacie. Wybór przyczep jest duży ale która jest ok. moim wyborem jest n126n czy dobrze ? może mniejsza (ciągnik frontera 2,o sport) proszę o porady. przepraszam jeśli nie ten dział.
taka frota pociągnie sporą budkę
ciągałem niewiadkę i hobby mała vitara i zupełnie nieźle sobie radziła

co ciekawe, jazda z dużo cięższą hobby jest wygodniejsza niż z pingpongiem który skacze i szarpie autem
więc jeśli szukasz, to szukaj przyczepki z hamulcem i amorami
Re: n126n dlaczego ?
: środa, 3 kwie 2013, 19:53
autor: leper
leper pisze:Jak w temacie. Wybór przyczep jest duży ale która jest ok. moim wyborem jest n126n czy dobrze ? może mniejsza (ciągnik frontera 2,o sport) proszę o porady. przepraszam jeśli nie ten dział.
I już wybrałem

zakupiona - dzięki wszystkim za okazaną pomoc
