jakośc prowadzenia się N126N ??
Re: jakośc prowadzenia się N126N ??
ale nie o tym miało być ... wiec jak to jest z tą n132? jesli chodzi o prowadzenie? podpowie ktoś ?:)
holowniki: Jeep G-Ch 4.7, Renault G-Scenic 1.9dci
przyczepa: szukam
przyczepa: szukam

Re: jakośc prowadzenia się N126N ??
Mam n126 e na resorach i amortyzatorach, ale jak ciągłem ze śląska n 132 wydawało mi się że zestaw lepiej się prowadzi niż z n126 e.
- ruciak76
- Fanklubowicz
- Posty: 1695
- Rejestracja: niedziela, 1 cze 2008, 09:08
- Lokalizacja: EZG / Bratoszewice, gm. Stryków, woj. łódzkie
Re: jakośc prowadzenia się N126N ??
Ja kiedyś miałem n132t teraz n126e i podzielam zdanie Mariusza, n132t którą kiedyś miałem zachowywała się jak przyklejona do asfaltu, 126e skacze, wszystkiemu pewnie winna masa przyczepy.
Skoda Octavia 3FL 1.6TDI 115KM 250Nm
Skoda Fabia 2, 1.4 MPI 86KM 132Nm
Kiedyś N132T, teraz N126e i N126N

Wątek remontowy N126e
Wątek remontowy N126N
2025 - 4 nocki 615 km
2024 - 28 nocek, 2932 km
2008-2023 - 294 nocki, 33592 km
Skoda Fabia 2, 1.4 MPI 86KM 132Nm
Kiedyś N132T, teraz N126e i N126N

Wątek remontowy N126e
Wątek remontowy N126N
2025 - 4 nocki 615 km
2024 - 28 nocek, 2932 km
2008-2023 - 294 nocki, 33592 km
Re: jakośc prowadzenia się N126N ??
to jest sens - wg. was oczywiście - wsadzać do niej amory ??
holowniki: Jeep G-Ch 4.7, Renault G-Scenic 1.9dci
przyczepa: szukam
przyczepa: szukam

Re: jakośc prowadzenia się N126N ??
Ferrari to to nie jest. Zagraniczną jakoś najlepiej mi się holuje. Zasadniczo nie czuję żadnej różnicy między n126e a n132t tyle że pierwsza była lżejsza i na amorach a druga jest cięższa, większa i też na amorach. Spalanie w lagunie wzrosło o 1 l/100kg.
"dzyń, dzyń, dzyń"
Re: jakośc prowadzenia się N126N ??
sluchajcie tak sobie leze i czytam, sa w samochodach montowane na tylnej osi mcpersony ,czyli amor plus sprezyna czy tak naprawde nie lepsze by to bylo od resorow? na przyklad u mnie w audi a4 sa takowe, a wiem ze nie sa to tak drogie sprawy, moze zna ktos temat? 

Citroen Xara Picasso + N126e + nowy nabytek N126N
Re: jakośc prowadzenia się N126N ??
tak, w szwajcarii stoje.
Citroen Xara Picasso + N126e + nowy nabytek N126N
Re: jakośc prowadzenia się N126N ??
przeciętny mc`person ma tak 50-80 do 100cm cm długości ... i wymaga zastosowania conajmniej jednego wachacza oraz drązka stabilizatora. (przyczepki są "niskopodłogowe)
dodaj do tego fakt że z uwagi na rozłożenie mas w przyczepie fizycznie nie da sie szybko jeździć i chyba mamy odpowiedz
ps.
miałem kiedys przyjemność jezdić a4 b7 (technicznie to samo co b6) z benzynowym v6 , i do dziaiaj (nawet teraz jak to pisze) śmieje mi sie "japa" na samą myśł
... cudo auto, o doskonałym wręcz prowadzeniu ... 
dodaj do tego fakt że z uwagi na rozłożenie mas w przyczepie fizycznie nie da sie szybko jeździć i chyba mamy odpowiedz

ps.
miałem kiedys przyjemność jezdić a4 b7 (technicznie to samo co b6) z benzynowym v6 , i do dziaiaj (nawet teraz jak to pisze) śmieje mi sie "japa" na samą myśł


holowniki: Jeep G-Ch 4.7, Renault G-Scenic 1.9dci
przyczepa: szukam
przyczepa: szukam

- kooba
- Administrator
- Posty: 5803
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: jakośc prowadzenia się N126N ??
Z mc'personem jest jeszcze jeden problem. Do czego przykręcić go od góry? Do laminatu?
Re: jakośc prowadzenia się N126N ??
cicik pisze:to jest sens - wg. was oczywiście - wsadzać do niej amory ??
moja jest na resorach z malucha i z amorkami, trzyma się drogi jak pryklejona, ale ważne jest również ciśnienie w kołach i masa
To napisałem ja, dworek 

Re: jakośc prowadzenia się N126N ??
kooba pisze:Z mc'personem jest jeszcze jeden problem. Do czego przykręcić go od góry? Do laminatu?
kooba , myslałem o konstrukcji jakiejs łapy ktora mozna by bylo przykrecic do ramy, a wiem tez ze sa krutsze takie amorki niz 50 cm
Citroen Xara Picasso + N126e + nowy nabytek N126N
Re: jakośc prowadzenia się N126N ??
no to pozostaje tylko pytanie o sensowność praktyczną takiego układu w budzie skoro nikt nie bedzie z piskiem wchodził nią w zakręty 
to trochę tak, jak do aut "miejskich" nie wstawia sie zawiechy wielowachaczowej, bo i tak nikt nie skorzysta z dobrodziejstwa takiego rozwiązania.
ciekawi mnie jak to jest w super wypasionych 2 osiowych przyczepach np taberta ... tam z kosztami nikt sie przy produkcji nie liczy, i pewnie stosują najlepsze możliwe rozwiązania ...

to trochę tak, jak do aut "miejskich" nie wstawia sie zawiechy wielowachaczowej, bo i tak nikt nie skorzysta z dobrodziejstwa takiego rozwiązania.
ciekawi mnie jak to jest w super wypasionych 2 osiowych przyczepach np taberta ... tam z kosztami nikt sie przy produkcji nie liczy, i pewnie stosują najlepsze możliwe rozwiązania ...
holowniki: Jeep G-Ch 4.7, Renault G-Scenic 1.9dci
przyczepa: szukam
przyczepa: szukam

Re: jakośc prowadzenia się N126N ??
Witam
AMORTYZATORY !!! w N126N to jest TOOOO
Nabyłem jednak N126N 2003r i tak na szybko podzielę się z Wami moimi spostrzeżeniami :
- Astra 1,4 16V 90KM jest w stanie wyciągnąć max 120/h ( N126E 130 ) do 100 bez problemu i to mnie zadowala
- po przejechaniu dokładnie 202 km średnie spalanie 9/100 Pb95 ( po kilkunastu kilometrach szaleństw na autostradzie dalsze 180 km po zwykłej drodze 75-85 kilkanaście świateł i jazda przez miejscowości ;
po płaskim bez problemu na 5 biegu ; przy spokojnej jezdzie 80/h pewnie zejdzie na 8,5l/100 czyli około 1l więcej jak z N126E - do zaakceptowania .
- prowadzenie do poprzedniej N126N 89r którą kiedyś miałem - nie do porównania na +
- w/g świadectwa homologacji podnieśli prędkość max do 80 km/h , stara miała 70.
Prawdopodobnie założę hak do Cytryny XP 1,8 Pb/LPG i będzie pracowała za ciągnik - na jesieni podam ile pali LPG.
Ogólnie przyczepka fajna podwójne szyby atermiczne ( szkoda , że nie przyciemniane ); zaczep Knota , kuchenka ze zlewem z okapnikiem z nierdzewki stan przyczepki idealny ale meble już nie to co starsze roczniki bo niby fajne ale widać , że jakość poszła się d...ć , stoliki jakieś miękkie , wykończniówka mabelków niby bajera ale jak ja to nazywam z papieru
jakiś cymbał w Niewiadowie wymyślił zamknięcie dla bajery góry szafy ubraniowej sklejką pod samym sufttem na szczelnie bez żadnego otworku przewietrzającego i efekt murowany - nad szafą podsufitka odklejona ( powiercę otwory pod wciskane wywietrzniki meblowe , zrobię zastrzyki i będzie po problemie )
Myśleliśmy , że z ukochaną N126E będziemy jezdzić do śmierci i jeden dzień dłużej ale jak zwykle życie szybko zweryfikowało nasze plany i zostaliśmy rodziną rozwojową na stare lata
z dwójką kochanych wnuczków i trzeba było nieco powiększyć warunki socjalno-bytowe , oby tak zostało bo w innym wypadku przyjdzie nam na stare lata ciągać się z jakąś landarą
Pozdrawiam i aby do lata.
AMORTYZATORY !!! w N126N to jest TOOOO

- Astra 1,4 16V 90KM jest w stanie wyciągnąć max 120/h ( N126E 130 ) do 100 bez problemu i to mnie zadowala

- po przejechaniu dokładnie 202 km średnie spalanie 9/100 Pb95 ( po kilkunastu kilometrach szaleństw na autostradzie dalsze 180 km po zwykłej drodze 75-85 kilkanaście świateł i jazda przez miejscowości ;
po płaskim bez problemu na 5 biegu ; przy spokojnej jezdzie 80/h pewnie zejdzie na 8,5l/100 czyli około 1l więcej jak z N126E - do zaakceptowania .
- prowadzenie do poprzedniej N126N 89r którą kiedyś miałem - nie do porównania na +
- w/g świadectwa homologacji podnieśli prędkość max do 80 km/h , stara miała 70.
Prawdopodobnie założę hak do Cytryny XP 1,8 Pb/LPG i będzie pracowała za ciągnik - na jesieni podam ile pali LPG.
Ogólnie przyczepka fajna podwójne szyby atermiczne ( szkoda , że nie przyciemniane ); zaczep Knota , kuchenka ze zlewem z okapnikiem z nierdzewki stan przyczepki idealny ale meble już nie to co starsze roczniki bo niby fajne ale widać , że jakość poszła się d...ć , stoliki jakieś miękkie , wykończniówka mabelków niby bajera ale jak ja to nazywam z papieru

Myśleliśmy , że z ukochaną N126E będziemy jezdzić do śmierci i jeden dzień dłużej ale jak zwykle życie szybko zweryfikowało nasze plany i zostaliśmy rodziną rozwojową na stare lata



Pozdrawiam i aby do lata.
- CornBlumenBlau
- Fanklubowicz
- Posty: 4421
- Rejestracja: niedziela, 9 gru 2012, 16:44
- Lokalizacja: Siradiensis
Re: jakośc prowadzenia się N126N ??
Nil, a może kilka fotek 
Gratuluje zakpu, niech służy.

Gratuluje zakpu, niech służy.
Ostatnio zmieniony wtorek, 25 lut 2014, 07:20 przez CornBlumenBlau, łącznie zmieniany 1 raz.
Niewiadówkodystansonoce
2016: 75 / 6892 km
2017: 85 / 6820 km
2018: 81 / 4651 km
2019: 67 / 4888 km
2020: 74 / 3670 km
2021: 75 / 3953 km
2022: 64 / 2978 km
2023: 54 / 6976 km
2024: 57 / 6121 km
2025: 09 / 0982 km
2016: 75 / 6892 km
2017: 85 / 6820 km
2018: 81 / 4651 km
2019: 67 / 4888 km
2020: 74 / 3670 km
2021: 75 / 3953 km
2022: 64 / 2978 km
2023: 54 / 6976 km
2024: 57 / 6121 km
2025: 09 / 0982 km
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości