sped
: sobota, 15 cze 2013, 23:25
Zapraszam wszystkich na Ogólnopolski Spęd Karawaningowy w Popowie w ośrodku wczasowym Dźwigar.
http://www.dzwigar.com
W dniach 20-22.09.2013
Każdy kto ma ochotę i nie przeszkadza mu duża ilość uczestników mile widziany bez względu na przynależność klubową
Spęd to spęd
Teraz mniej przyjemne informacje Koszta!
Ceny pobytu za dobę:
Zestaw z przyczepą / Kamper 16 zł
osoba dorosła - 8 zł
dzieci - 4 zł
prąd - 6 zł
Na miejscu można sobie zamówić ciepłe domowe posiłki
Przykładowe ceny:
Zestaw obiadowy ( kotlet, ziemniaki, surówka, kompot) zupa z wazy - 20 zł
fasolka po bretońsku / flaki 12 zł
pierogi ruskie lub z serem 7 szt. - 11 zł
pierogi z mięsem 7 szt. - 12 zł
Planowane atrakcje
W piątek i sobotę będzie nam przygrywał DJ ( jest już zamówiony)
W sobotę tradycyjnie odbędzie się festiwal nalewek
tradycyjnie karaoke, tańce i zabawa do białego rana.
Rozdawany będzie domowy bigos od sponsora
W niedzielę
Konkursy i zabawy dla dzieci
Regulamin festiwalu nalewek:
Jeśli chodzi o przegląd win i nalewek to najważniejsze będzie powołanie szanownego JURY. Liczę ,że w jego skład wejdzie ok 3-5 osób. Jego skład wybierzemy na miejscu choć sugestie są mile widziane. Jury w dniu konkursu będzie czekało na produkty do smakowania . W zależności od liczby chętnych ustalimy, czy dzielić przegląd na podgrupy (osobno wina słodkie, wytrawne i tak samo nalewki), czy zrobimy jedną kategorię. Każdy napój musi być wlany w osobną jednakowo wyglądającą butelkę (przewiduję zabrać około 30-40 takich samych) oznaczoną liczbą. Czynność przelewania i oznaczania nalewek będą dokonywały 1-2 osoby nie będące w Jury . Zatem do komisji oceniającej trafią butelki z płynem oznaczone konkretną cyfrą. Po wybraniu butelki z najsmakowitszą zawartością odczytamy kto jest właścicielem ambrozji i ten się przedstawi ,odbierze ewentualną nagrodę i być może poda recepturę magicznego napoju . To tyle jeśli chodzi o stronę techniczną festiwalu.
Jednocześnie szukamy sponsora lub sponsorów nagród
W razie niepogody jest spora stołówka do naszej dyspozycji oraz bar
W barze znajduje się stół bilardowy oraz inne gry zręcznościowe
Jednocześnie informuję, że spęd jest luźnym spotkaniem prywatnych osób, każdy jest odpowiedzialny za siebie i swoje pociechy.
Zwierzęta mogą przebywać na campingu tylko z ważną kartą szczepień, psy na smyczy oraz w kagańcach; właściciele zwierząt zobowiązani są sprzątać po swoich zwierzętach.
Lista uczestników Spędu, jest informacją dla zarządcy terenu.
Proszę o podawanie ilości dzieci w celu przygotowania nagród
http://www.dzwigar.com
W dniach 20-22.09.2013
Każdy kto ma ochotę i nie przeszkadza mu duża ilość uczestników mile widziany bez względu na przynależność klubową
Spęd to spęd
Teraz mniej przyjemne informacje Koszta!
Ceny pobytu za dobę:
Zestaw z przyczepą / Kamper 16 zł
osoba dorosła - 8 zł
dzieci - 4 zł
prąd - 6 zł
Na miejscu można sobie zamówić ciepłe domowe posiłki
Przykładowe ceny:
Zestaw obiadowy ( kotlet, ziemniaki, surówka, kompot) zupa z wazy - 20 zł
fasolka po bretońsku / flaki 12 zł
pierogi ruskie lub z serem 7 szt. - 11 zł
pierogi z mięsem 7 szt. - 12 zł
Planowane atrakcje
W piątek i sobotę będzie nam przygrywał DJ ( jest już zamówiony)
W sobotę tradycyjnie odbędzie się festiwal nalewek
tradycyjnie karaoke, tańce i zabawa do białego rana.
Rozdawany będzie domowy bigos od sponsora
W niedzielę
Konkursy i zabawy dla dzieci
Regulamin festiwalu nalewek:
Jeśli chodzi o przegląd win i nalewek to najważniejsze będzie powołanie szanownego JURY. Liczę ,że w jego skład wejdzie ok 3-5 osób. Jego skład wybierzemy na miejscu choć sugestie są mile widziane. Jury w dniu konkursu będzie czekało na produkty do smakowania . W zależności od liczby chętnych ustalimy, czy dzielić przegląd na podgrupy (osobno wina słodkie, wytrawne i tak samo nalewki), czy zrobimy jedną kategorię. Każdy napój musi być wlany w osobną jednakowo wyglądającą butelkę (przewiduję zabrać około 30-40 takich samych) oznaczoną liczbą. Czynność przelewania i oznaczania nalewek będą dokonywały 1-2 osoby nie będące w Jury . Zatem do komisji oceniającej trafią butelki z płynem oznaczone konkretną cyfrą. Po wybraniu butelki z najsmakowitszą zawartością odczytamy kto jest właścicielem ambrozji i ten się przedstawi ,odbierze ewentualną nagrodę i być może poda recepturę magicznego napoju . To tyle jeśli chodzi o stronę techniczną festiwalu.
Jednocześnie szukamy sponsora lub sponsorów nagród
W razie niepogody jest spora stołówka do naszej dyspozycji oraz bar
W barze znajduje się stół bilardowy oraz inne gry zręcznościowe
Jednocześnie informuję, że spęd jest luźnym spotkaniem prywatnych osób, każdy jest odpowiedzialny za siebie i swoje pociechy.
Zwierzęta mogą przebywać na campingu tylko z ważną kartą szczepień, psy na smyczy oraz w kagańcach; właściciele zwierząt zobowiązani są sprzątać po swoich zwierzętach.
Lista uczestników Spędu, jest informacją dla zarządcy terenu.
Proszę o podawanie ilości dzieci w celu przygotowania nagród