RAFALSKI pisze:oootomashooo pisze:Super autko, prawdziwa stara solidna motoryzacja.
Zgadza się, wozy bardzo solidne a na dodatek to jedno z najlepiej prowadzących się BMW w historii firmy, o czym wielu ciężko uwierzyć. Lepiej niż niektóre nowsze modele a nawet kultowe E30, a to za sprawą świetnego wyważenia, wielowahacza z tyłu i większego rozstawu osi. Następcy to już plastik-fantastic niestety.
Bardzo ładny ten Twój turas i na jednej z ładniejszych felg (chyba styling 32?) w odpowiednim rozmiarze. Na większych to już robi się karykatura. Wyposażenie widzę, bogate. Mam ten sam rocznik ale jeszcze progów nie robiłem bo są zdrowe a auto ma 352,000 przebiegu. U mnie niestety klimy nie ma a fotele sporty leżą na strychu i czekają na tapicera...
Jedno tylko to strasznie długie te węże od reduktora i wtryski na pokrywie. Szkoda też ori zderzaka bo akurat w E36 można bardzo ładnie zrobić pełny wlew pod klapką, choć trzeba trochę podłubać:
P1010089.JPG
Najważniejsze, że już powoli zanika stereotypowy wizerunek tego auta i staje się ono youngtimerem W przyszłym roku mija bodaj 30 lat od premiery a jak dla mnie ta sylwetka się nie starzeje i ciągle budzi emocje. Niestety niedawno podrożały ori części z racji wejścia modelu w katalog BMW Classic.
Zgadza się kolego felga styling 32. Progi to jedyna ingerencja blacharska w tym egzemplarzu. Reszta ori. Nie chowam gratów od lpg, bo po prostu chce mieć dobre dojście do wszystkiego. A długości wężyków nie odczuwam. Pozdrawiam.