![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Pozdrawiam
Wydzieliłem z innego wątku
Kooba
NIL2 pisze:Halo halo proszę nie wypisywać głupot na temat osiągalnych średnich prędkości z przyczepą bo jeszcze ktoś uwierzyi zacznie tak planować trasę ; ja też kiedyś poleciałem Astrą 1,4 PB z N126E 130/h ale kilka km na próbę
, 100-110 pociągałem kiedyś w BG żeby 3-ci raz nie spać na dojezdzie nad Czarne ale w zbiorniku robił się lej , realna i praktyczna prędkość to 80 - 95 i to po dobrej drodze z N126N > 100 już się jedzie ciulowo i nie za bardzo komfortowo a realna przeciętna z długiej trasy po uwzględnieniu przystanków na siku , kawę , papu i odpoczynek jak wyjdzie 60 to dobrze a 70/h to już rekord ginesa
i wszystko w tym temacie i przestańcie straszyć tą policją i innymi pierdołami typu , że np. w Austrii sprawdzają odważniki na kołach i niby kaplica jak masz ołowiane . Przejechaliśmy z N-kami przez te wszystkie lata po Europie może już ze 100 tyś km albo i ponad i nigdy z przyczepką nawet w Polsce nie zapłaciłem mandatu ! Tam gdzie obowiązują winety policja często jedzie za nami i wyprzedzając zwalnia na drugim pasie patrząc czy masz przyklejoną winetkę , lub z daleka obserwują przez lornetkę ; oczywiście inaczej podchodzą do tirów i dostawczych np. w Austrii często wdać nawet celną kontrolującą ale to nas biednych turystów nie dotyczy
Jadąc do Chorwacji docelowo nad Adriatyk najlepiej tak rozplanować trasę żeby zrobić 1-szego dnia jak najwięcej km , czyli około 2/3 od granicy i na drugi dzień zostawić resztę wtedy spokojnie dojedziemy i mamy czas na poszukanie fajnego miejsca na kempingu i spokojne rozstawienie przyczepki ( no chyba , że zwiedzanie po drodze to już w/g uznania ). Na długie trasy z przyczepką nie jestem zwolennikiem jazy z pomijaniem autostrad (a w górach tym bardziej )- za duża strata czasu , paliwa i niejednokrotnie nerwów a urlop ucieka.
Pozdrawiam
dmb5 pisze:ja mam diesla 1.9 i ci powiem ze wir to się robi już po samym podpięciu przyczepki normalnie przy 80km/h to wyszedł by 4l/100km po podpięciu n-ki robi się 8 a jadąc ponad 90km rośnie nawet do 12l/100
chris_666 pisze:dmb5 pisze:ja mam diesla 1.9 i ci powiem ze wir to się robi już po samym podpięciu przyczepki normalnie przy 80km/h to wyszedł by 4l/100km po podpięciu n-ki robi się 8 a jadąc ponad 90km rośnie nawet do 12l/100
też mam 1,9 i spalanie wychodzi 7,8 przy max prędkości 105-110 - średnia około 70 - z komputera brane więc realne spalanie pewnie koło 0,3-0,4 większe
przyczepka i auto z boxem i trzema rowerami na dachu
może samochodzik masz zpsuty
dmb5 pisze:raczej wątpię bo na pusto potrafi spalić 4 - 4,2 przy delikatnej jeździe
AceCafe pisze:Super dziękuje bardzo za info ale zobaczymy jak to będzie w praktyce bo liczyłem, że spalanie wyjdzie w granicach 8-9
zoja ile czasu jechaliście do Grecji? bo brat mnie nakręca żebyśmy z nim jechali oni camper ducato duża alkowa więc przelotowa prędkość 80-90km/h więc idealnie byśmy się zgrali
ale z drugiej strony jak patrzę na mapę i widzę jaka to duuuża odległość to się zastanawiam...
Slawol74 pisze:wychodzi na to że jestem rekordzistą . U mnie z cepką 3 osoby 3 rowery i bagaż nad Bałtyk 80-100 km /h wyszło mi równo 10 l beny .
Wróć do „Samochody Niewiadówek”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości