Pożegnanie
Regulamin forum
W dziale "na każdy temat" został utworzony wątek Hydepark
Hydepark czyli specjalny dział ub wątek występujący na forach internetowych, czatach i innych serwisach internetowych, pozwalający na wolną dyskusję nieograniczoną żadnym tematem przewodnim. Hydepark wziął swoją nazwę od Królewskiego Londyńskiego Parku o tej samej nazwie, który zawdzięcza swoje potoczne znaczenie - jako forum swobodnego wypowiadania wszelkich poglądów w imię wolności słowa - od Speakers' Corner, położonego w pobliżu Marble Arch, które jest tradycyjnym miejscem przemówień i debat.
Hydepark występujący na wielu forach internetowych (głównie specjalistycznych, poświęconych wąskiemu zagadnieniu), charakteryzuje się tym, iż nie jest ściśle moderowany. W miejscu tym zazwyczaj dopuszczone są wątki off-topic (czyli zagadnienia nie związane z profilem tematycznym forum).
Obowiązują zasady poprawnej pisowni (w tym bez wulgaryzmów) i zakaz obrażania osób, ich poglądów, opinii lub uczuć religijnych.
W dziale "na każdy temat" został utworzony wątek Hydepark
Hydepark czyli specjalny dział ub wątek występujący na forach internetowych, czatach i innych serwisach internetowych, pozwalający na wolną dyskusję nieograniczoną żadnym tematem przewodnim. Hydepark wziął swoją nazwę od Królewskiego Londyńskiego Parku o tej samej nazwie, który zawdzięcza swoje potoczne znaczenie - jako forum swobodnego wypowiadania wszelkich poglądów w imię wolności słowa - od Speakers' Corner, położonego w pobliżu Marble Arch, które jest tradycyjnym miejscem przemówień i debat.
Hydepark występujący na wielu forach internetowych (głównie specjalistycznych, poświęconych wąskiemu zagadnieniu), charakteryzuje się tym, iż nie jest ściśle moderowany. W miejscu tym zazwyczaj dopuszczone są wątki off-topic (czyli zagadnienia nie związane z profilem tematycznym forum).
Obowiązują zasady poprawnej pisowni (w tym bez wulgaryzmów) i zakaz obrażania osób, ich poglądów, opinii lub uczuć religijnych.
Re: Pożegnanie
Fajna perspektywa fotografii dżinu . Enka na pierwszym planie wydaje się być gigantyczna w porównaniu do busa t4. Ale w całej rozciągłości popieram to co napisałeś już gdzieś na forum. T4 z silnikiem 2.5TDI stanowi doskonały holownik do laminatów z Niewiadowa. Dostateczna masa auta zapewnia bezpieczne prowadzenie zestawu, a moc i przede wszystkim moment obrotowy pieciocylindrowego silnika pozwala na spokojną jazdę, nie będąc jednocześnie zawalidrogą na trasie.
Grześ.
Re: Pożegnanie
grzesiex pisze:nie będąc jednocześnie zawalidrogą na trasie
Chyba, że jedzie za mną
OCZY Team
Nie dla nas "All inclusive". Wolimy "nonexclusive".
kilometry/nocki w n126e
12311/93
Nie dla nas "All inclusive". Wolimy "nonexclusive".
kilometry/nocki w n126e
12311/93
Re: Pożegnanie
Post 1...
Racja - e-ką
Post 2...
Post 3...
...albo za mną Chociaż te 70km/h to raczej nie ma większego problemu. Gorzej ze spalaniem - chyba za szybko chcę rozwinąć prędkość światła... Z tą masą auta macie rację. Jechałem też ok. 100 (niemiecka autostrada ) i opływ powietrza z T4 robił swoje. Praktycznie 0 zawirowań nawet przy mijaniu TIR-ów a więc dużo zależy czym holujesz nie tylko jak jedziesz i masz wyważoną przyczepę. Prosta jazda przyczepy przy szybszej jeździe to składowa kilku elementów.
Połączyłem aż trzy posty napisane w odstępie kilku minut. Prosimy, zamiast pisać post pod postem gdy chcesz coś dodać, używaj opcji "edytuj".
oko pisze:Twoja przyczepa to nie jest enka. To jest zapiekanka.Arturro pisze: nauczyć jeździć z n-ką
Racja - e-ką
Post 2...
Post 3...
oko pisze:grzesiex pisze:nie będąc jednocześnie zawalidrogą na trasie
Chyba, że jedzie za mną
...albo za mną Chociaż te 70km/h to raczej nie ma większego problemu. Gorzej ze spalaniem - chyba za szybko chcę rozwinąć prędkość światła... Z tą masą auta macie rację. Jechałem też ok. 100 (niemiecka autostrada ) i opływ powietrza z T4 robił swoje. Praktycznie 0 zawirowań nawet przy mijaniu TIR-ów a więc dużo zależy czym holujesz nie tylko jak jedziesz i masz wyważoną przyczepę. Prosta jazda przyczepy przy szybszej jeździe to składowa kilku elementów.
Połączyłem aż trzy posty napisane w odstępie kilku minut. Prosimy, zamiast pisać post pod postem gdy chcesz coś dodać, używaj opcji "edytuj".
T4 + n126e
i... wigry 3
i... wigry 3
- Tarapukuara
- Fanklubowicz
- Posty: 548
- Rejestracja: wtorek, 24 mar 2009, 18:57
- Lokalizacja: Radom
- Kontaktowanie:
Re: Pożegnanie
Tak odnośnie spalania, to zima, miasto 15l/100km; lato trasa (tylko asfalt) z 126e 10l/100km; oranka itp 25l/mth LPG.
I tak zostanie, bo tylko takim zestawem mogę mieć 5 kroków (w moim przypadku metrów) od drzwi przyczepki do zamoczenia pięt
I tak zostanie, bo tylko takim zestawem mogę mieć 5 kroków (w moim przypadku metrów) od drzwi przyczepki do zamoczenia pięt
Bartek bartekatsp5brhkreukrorg 609-220-575 frotka a sport+126e
https://pomagam.pl/fundacjadlamartyny
http://www.ledats.pl żarówki led i panele słoneczne- załatwię spory rabat
http://sp5brh.eu.org
https://pomagam.pl/fundacjadlamartyny
http://www.ledats.pl żarówki led i panele słoneczne- załatwię spory rabat
http://sp5brh.eu.org
Re: Pożegnanie
tomcat pisze:Arturro pisze:... Zgodzę się z przedmówcami - spalanie x2. Normalnie autko jest oszczędne, pali ok. 6 do 7 l. Teraz poniżej 12 nie mogę zejść D
Na pewno nie dotyczy to każdego auta. Ma tu również wpływ technika jazdy. Ja poświęciłem na "testy" cały pierwszy sezon przygody z niewiadówką.
Można powiedzieć, że uczyłem się z nią jeździć. Mój HDi zużywa około 1,5 do 2 litrów więcej paliwa na każde 100 kilometrów.
Paweł zwracaj uwagę na rozpoczynanie zdań dużymi literkami i ortografię. Tekst poprawiony
Jako, że kompletnie nie mam pojęcia o jeździe z kempingiem to po podpięciu zakupionej Landini wyzerowałem komputer, 125 km powrót do domu. Wyszło 7,9 litra/100km. Myślałem, że to dużo. Tempomat 88 i jazda wózek, ale jak czytam to chyba spoko spalanie, tym bardziej że Landini ma 4m budę. Solo w wyjazdach rodzinnych robie 5,3. Powtarzalny wynik na trasie Kutno - Gniezno, puste auto 4,5, silnik 2.0hdi 90km.
Paweł i Kinga. N250 i Jamet Arizona
- TomekN126N
- Fanklubowicz
- Posty: 3854
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 18:54
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Re: Pożegnanie
Jak silnik 2.0 zmieścił Ci się w 8 litrach przy ok 90km/h, to moim zdaniem dobry wynik.
Nocki/km
2023: 11/460
2022: 12/440
2021: 3/425
2020: 5/1040
2019: 3/420
2018: 30/4184
2017: 24/2850
2016: 12/2540
2015: 23/2530
2014: 15/950
2013: 16/2310
2012: 23/1665
N126N
Corolla kombi - służbówka
Octavia kombi 1.6 TDI
jawa175(59)
komar3(81)
komar sztywniak
Suzuki GSX750E(83)
Honda Hornet 900 (05)
2023: 11/460
2022: 12/440
2021: 3/425
2020: 5/1040
2019: 3/420
2018: 30/4184
2017: 24/2850
2016: 12/2540
2015: 23/2530
2014: 15/950
2013: 16/2310
2012: 23/1665
N126N
Corolla kombi - służbówka
Octavia kombi 1.6 TDI
jawa175(59)
komar3(81)
komar sztywniak
Suzuki GSX750E(83)
Honda Hornet 900 (05)
Re: Pożegnanie
TomekN126N pisze:Jak silnik 2.0 zmieścił Ci się w 8 litrach przy ok 90km/h, to moim zdaniem dobry wynik.
Ja moją octavką zauważyłem, że jak jadę 80km/h to spalanie w granicach 8-8,5, a później każde 10km/h=1L więcej. Potwierdzone info jadąc autostradą na tempomacie 100km/h spalanie miałem rzędu 10-10,5l
Tabbert Sportiv 395/ Opel Insignia Sport Tourer
2020- 7 nocy 700km
2019-46nocy 1577km
2018-39 nocek 3963 km
2020- 7 nocy 700km
2019-46nocy 1577km
2018-39 nocek 3963 km
- TomekN126N
- Fanklubowicz
- Posty: 3854
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 18:54
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Re: Pożegnanie
Żagiel robi swoje Zikuś, wraz ze wzrostem prędkości.
A jeszcze tempomat spalanie zwiększa, szczególnie z przyczepą. Dodatkowo nie tyle liczy się moc silnika, co moment obrotowy i jego dostępność. Miałem kiedyś Golfa trójkę w kombi 1.8 benzyna. Silnik tylko 75KM, ale z racji pojemności miał dość fajny moment i najlepiej ciągnął przyczepę przy 90km/h. Gorzej przy 80 i 100, wykorzystanie momentu obr. też ma wpływ na spalanie.
A jeszcze tempomat spalanie zwiększa, szczególnie z przyczepą. Dodatkowo nie tyle liczy się moc silnika, co moment obrotowy i jego dostępność. Miałem kiedyś Golfa trójkę w kombi 1.8 benzyna. Silnik tylko 75KM, ale z racji pojemności miał dość fajny moment i najlepiej ciągnął przyczepę przy 90km/h. Gorzej przy 80 i 100, wykorzystanie momentu obr. też ma wpływ na spalanie.
Nocki/km
2023: 11/460
2022: 12/440
2021: 3/425
2020: 5/1040
2019: 3/420
2018: 30/4184
2017: 24/2850
2016: 12/2540
2015: 23/2530
2014: 15/950
2013: 16/2310
2012: 23/1665
N126N
Corolla kombi - służbówka
Octavia kombi 1.6 TDI
jawa175(59)
komar3(81)
komar sztywniak
Suzuki GSX750E(83)
Honda Hornet 900 (05)
2023: 11/460
2022: 12/440
2021: 3/425
2020: 5/1040
2019: 3/420
2018: 30/4184
2017: 24/2850
2016: 12/2540
2015: 23/2530
2014: 15/950
2013: 16/2310
2012: 23/1665
N126N
Corolla kombi - służbówka
Octavia kombi 1.6 TDI
jawa175(59)
komar3(81)
komar sztywniak
Suzuki GSX750E(83)
Honda Hornet 900 (05)
Re: Pożegnanie
Z dniem dzisiejszym chyba jedyne obecne tu ELWRO rozpoczęło proces kwarantanny przed podróżą w inne rejony Polski. Formalnie mogę się z nim żegnać. To dzieki Wam je kupiłem, bo wcześniej nie miałem pojęcia o takim modelu, ale też dzięki Wam je sprzedałem po lekturze wątków remontowych. Do widzenia ELWRO.
Paweł i Kinga. N250 i Jamet Arizona
- popiolekpolska
- Fanklubowicz
- Posty: 470
- Rejestracja: piątek, 1 lip 2016, 00:47
- Lokalizacja: Czeladź
Re: Pożegnanie
Pożegnałem Enkę z powodów szwankującego zdrowia Życie. Nowy właściciel dostał namiary na forum Teraz Fiat Ducato zabudowa Frankia . Karawaning to stan umysłu . Do zobaczenia na trasie. Krzysztof ,,Espace".
Kogo obchodzą zamknięte hotele, gdy w swojej przyczepie możesz spędzić niedzielę .
Re: Pożegnanie
mannt pisze:Ale ładny
Kogo obchodzą zamknięte hotele, gdy w swojej przyczepie możesz spędzić niedzielę .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości