Re: Żółta pszczółka czyli budujemy domek na pocztówce
: czwartek, 8 wrz 2022, 08:02
Dwa na górze, symetryczne fajnie by wyglądały ale nie wiem co na to przepisy. Trzeba sprawdzić.
"Przyczepy Niewiadów to nie stan posiadania, to stan umysłu. Bo jak inaczej wytłumaczyć, że jak człowiek wjeżdża na pole kempingowe i widzi zachodnie przyczepy za kupę kasy, luksusowe i nie czuje, że czas na zmiany". Marek
http://www.fanklub-niewiadowek.com/forum/
http://www.fanklub-niewiadowek.com/forum/viewtopic.php?f=107&t=10160
dzin1975 pisze:A ja dalbym na rogach budy, nie drzwiach. Tylko jak wyżej, co na to przepisy...
Ps. Dasz linka do kamery?
kooba pisze:2. Nie będzie problemu z przeprowadzaniem przewodu przy zawiasie i ewentualnym załamywaniem po kilku latach
RAFALSKI pisze:Dwa na górze, symetryczne fajnie by wyglądały ale nie wiem co na to przepisy. Trzeba sprawdzić.
kooba pisze:A ja bym dał pod tablicą rejestracyjną. Widzę, że powinno się zmieścić.
1. Jest na wysokości wzroku kierowcy jadącego z tyłu
2. Nie będzie problemu z przeprowadzaniem przewodu przy zawiasie i ewentualnym załamywaniem po kilku latach
stachu_gda pisze:Murano, z przeklejonego przez Ciebie fragmentu nie wynika aby można było dać dwa dodatkowe stopy, S1 i S2 to "standardowe" światła. Dodatkowe stopy to S3/S4. Widzę że wątek jest na forum diagnostów, przejrzę co o tym mówią.
Murano pisze:Patrząc na dzisiejsze niektóre bryczki (Porsche, Seat, Audi, BMW) z centralnym światłem od lewa do prawa to już nic mnie nie zdziwi.
Miron EZD pisze:Murano pisze:Patrząc na dzisiejsze niektóre bryczki (Porsche, Seat, Audi, BMW) z centralnym światłem od lewa do prawa to już nic mnie nie zdziwi.
O mojej Ence i Różowej landrynce to już nie wspomniał
kooba pisze:A ja bym dał pod tablicą rejestracyjną. Widzę, że powinno się zmieścić.
1. Jest na wysokości wzroku kierowcy jadącego z tyłu
2. Nie będzie problemu z przeprowadzaniem przewodu przy zawiasie i ewentualnym załamywaniem po kilku latach
stachu_gda pisze:Jako że dzisiaj płaciliśmy ubezpieczenie, mamy pogląd na to czy warto przerejestrowywać auto na specjalne kempingowe.
Abstrahując od wysokości akcyzy, bo to każdy musi przeliczyć zależnie od pojemności silnika oraz wartości pojazdu:
- gołe OC za poprzedni rok wynosiło 1100 zł i było to najtańsze OC znalezione w CUK
- OC z jakimś tam mini assistance za kolejny rok 580 zł - jak widać jest parę stówek rocznie mniej
- dzięki przerejestrowaniu na specjalny kempingowy, niezależnie od wieku auta wykupiliśmy Assistance w PZMOT (full pakiet za 360 zł); pakiet jest przypisany do osoby więc częściowo traktuję go jako wydatek na kampera, a częściowo jako ubezpieczenie które mogę wykorzystać podczas wycieczek motocyklowych; niestety Assistance dla ciężarówki nie udało nam się znaleźć.
Także każdy kto się nad tym zastanawia, może sobie wziąć pod uwagę powyższe fakty.
stachu_gda pisze:Jakby co, mogę podać namiary na agenta który nam sprzedał ubezpiecznie (polecany na Campermajstrach).