Ja i moja Cyber kosmiczna przyczepa {{ Rzeszów }} też z PL i do 750kg :)
: piątek, 20 lis 2020, 01:30
Siema! Jestem Lesław, a za mną mój CyberTrek
Postanowiłem, że na tym forum będę dzielił się wrażeniami z tego projektu który co chwila robię od nowa i skończyć nie mogę:P
Co niektórzy historię pewnie znają; Ci co nie niech poszperają w necie "Nietypowa przyczepa kempingowa" to się dowiedzą.
Ogólnie rzecz biorąc projekt jest Made in Poland w 100%, Waga do 750kg; w oryginalne waga 490kg, teraz rośnie bo środka nie miała kompletnie jak ją kupiłem, szyb też w sumie prawie nie. Muszę się zmieścić w wadze i to jest wyzwanie.
Przyczepę mam od 2013 roku i na ostatnią chwilę załapałem się na rejestrację jako SAM. Teraz już było by pozamiatane.
Co ją wyróżnia?
Prawdopodobnie najbardziej aerodynamiczna przyczepa na świecie (chcę gdzieś pojechać i to sprawdzić jaki ma współczynnik oporu powietrza i porównać ze wszystkim co kosztuje setki tysięcy złotych, raczej będzie im ciężko)
Niezależne zawieszenie.
Aluminiowe całkowicie nadwozie.
Obniżana podłoga tak aby było ponad 2 metry w przyczepie ( z tego jednak zrezygnowałem i zrobiłem podłogę pod swój wzrost na stałe z kilku powodów).
Fajna historia polskiego inżyniera, który Ją zbudował i znalazł się nawet w magazynie Młody technik z tą przyczepą jako prototypowym pomysłem na ludową przyczepę PRL jednak aluminium z którego jest stworzona jest wersją lotniczą z tego co mi wiadomo. Więc został tylko prototyp i nie pojawiła się żadna alternatywa dla przyczep Niewiadów..., a szkoda!
Ok, teraz dodam wątek w remontach i możecie razem ze mną Ją tworzyć. Zapraszam; nie jestem złotą rączką więc Wasza pomoc ekspercka będzie nieoceniona.
Postanowiłem, że na tym forum będę dzielił się wrażeniami z tego projektu który co chwila robię od nowa i skończyć nie mogę:P
Co niektórzy historię pewnie znają; Ci co nie niech poszperają w necie "Nietypowa przyczepa kempingowa" to się dowiedzą.
Ogólnie rzecz biorąc projekt jest Made in Poland w 100%, Waga do 750kg; w oryginalne waga 490kg, teraz rośnie bo środka nie miała kompletnie jak ją kupiłem, szyb też w sumie prawie nie. Muszę się zmieścić w wadze i to jest wyzwanie.
Przyczepę mam od 2013 roku i na ostatnią chwilę załapałem się na rejestrację jako SAM. Teraz już było by pozamiatane.
Co ją wyróżnia?
Prawdopodobnie najbardziej aerodynamiczna przyczepa na świecie (chcę gdzieś pojechać i to sprawdzić jaki ma współczynnik oporu powietrza i porównać ze wszystkim co kosztuje setki tysięcy złotych, raczej będzie im ciężko)
Niezależne zawieszenie.
Aluminiowe całkowicie nadwozie.
Obniżana podłoga tak aby było ponad 2 metry w przyczepie ( z tego jednak zrezygnowałem i zrobiłem podłogę pod swój wzrost na stałe z kilku powodów).
Fajna historia polskiego inżyniera, który Ją zbudował i znalazł się nawet w magazynie Młody technik z tą przyczepą jako prototypowym pomysłem na ludową przyczepę PRL jednak aluminium z którego jest stworzona jest wersją lotniczą z tego co mi wiadomo. Więc został tylko prototyp i nie pojawiła się żadna alternatywa dla przyczep Niewiadów..., a szkoda!
Ok, teraz dodam wątek w remontach i możecie razem ze mną Ją tworzyć. Zapraszam; nie jestem złotą rączką więc Wasza pomoc ekspercka będzie nieoceniona.