Postautor: NkaOffRoad » czwartek, 21 maja 2015, 12:58
przemia pisze:NkaOffRoad pisze:Witam,
Oś zmieniona, lecz konstrukcja samej ośki pozostała taka sama tzn. oś skrętna. obciążenie maksymalne zwiąkszone do 1250kg. Oś jest w fabrycznym miejscu a drzwi zostały nieruszone.
Widzę że z drzwiami to już jazda na krawędzi. Naprawdę świetna robota. Podoba mi się. Widzę też że już używana w terenie. Dawno temu przerobiłeś? Dużo km? Jakieś uwagi dla tych co dopiero budują?

Ehhh aż zazdrość bierze że moja jeszcze stoi na zimowaniu...
Powiem tak, było blisko aby je wyciąć

Przebudowa zaczęła się się w 2013 roku. Na koncie ma już przebyte ponad 8 tys. km. i już kolejne się szykują.
Uwagi: Wiadomo zależy od potrzeb użytkownika. My z żoną potrzebowaliśmy coś takiego.
Ostatnio zmieniony czwartek, 21 maja 2015, 20:22 przez
NkaOffRoad, łącznie zmieniany 1 raz.
Przyczepa: N126D 1980r.
Holownik: VW T6 Multivan 2.0TSI 4Motion