Strona 1 z 1
powitanie
: czwartek, 12 cze 2014, 12:20
autor: fortis
Re: powitanie
: czwartek, 12 cze 2014, 12:24
autor: Konto usuniete
Post usuniety
Re: powitanie
: czwartek, 12 cze 2014, 12:32
autor: Paczek
Nasi szefowie są z Twoich okolic
Ale "na oko" warto . Bierz ją i .... do zobaczenia w Miedznej
Re: powitanie
: czwartek, 12 cze 2014, 12:55
autor: fortis
Jeszcze długa droga do jazdy próbnej a co dopiero w trasę, moje auto to mondeo 94 zadbane ale wiadomo nie pewne, dlatego musiałbym porobić krótkie trasy, silnik 130 km nie wiem jak sobie będzie radził, tym bardziej, że mocno stuka, ale mam już inny do zmiany, hak dopiero do założenia i wiele innych przeszkód ale pomału do celu.
Re: powitanie
: czwartek, 12 cze 2014, 14:54
autor: naal
Powitać nowego fanklubowicza.
Wydaję mi się, że za taką cenę warto. A jak okna całe to i wykładzina może sobie wisieć

Re: powitanie
: czwartek, 12 cze 2014, 15:27
autor: CornBlumenBlau
Witam. Ta przyczepka to jeszcze "nie ruszany, nie remontowany" oryginał. Ja bym ją brał za tę cenę z myślą o modernizacji. Jedyne co by mnie odstraszyło, to jak naal już wspomniał popękane szyby, lub grzyb w środku, ale tu raczej nie powinno być źle poza lekkim "zapaszkiem"
Ze 130 kucykami pod maską, to ta przyczepka prawie nauczy się fruwać

ja jeżdżę z 75 i jakoś to jest.
Pozdrawiam z Sieradza
Re: powitanie
: czwartek, 12 cze 2014, 16:07
autor: fortis
Szyby są całe nie popękane, raczej nie czuję nieprzyjemnych zapachów.
Re: powitanie
: środa, 18 cze 2014, 15:05
autor: fortis
Czy ktoś mi powie jakie są różnice między przyczepką z 1 linka a tą

? czy różnią się wymiarami budy?
Re: powitanie
: środa, 18 cze 2014, 16:15
autor: naal
To jest najprawdopodobniej N126E. Na pewno trochę starsza, niższa w środku i przez ścięcie z tył ma trochę mniej przestrzeni przy kanapach. Rama nie jest w ocynku no i hamulca brak. Ta pierwsza to N126N. Ja osobiście brałbym tą pierwszą. Przy moim wzroście w E muszę głowę schylać, a w eNce stoję bez problemu wyprostowany. Niestety traf chciał, że remontuję już drugą N126E
