Czesc czołem!
Czesc czołem!
Kluski z rosołem
Witam serdecznie wszystkich fanow N126! Co prawda nie posiadam przyczepy, ale jestem na etapie intensywnych jej poszukiwań tak by lada moment wyruszyć w pierwsza trasę! Takze poki co, jeszcze "prawiczek" haha!
Pozdrawiam Adam
Witam serdecznie wszystkich fanow N126! Co prawda nie posiadam przyczepy, ale jestem na etapie intensywnych jej poszukiwań tak by lada moment wyruszyć w pierwsza trasę! Takze poki co, jeszcze "prawiczek" haha!
Pozdrawiam Adam
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 5 maja 2014, 07:51 przez kooba, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Poprawiłem ortografy
Powód: Poprawiłem ortografy
Re: Czesc czołem!
Oby szybko się znalazła ta co Cię rozprawiczy Czołem!
Adrian
N132t (1979) + Zastava Mediteran (1980) Opcjonalnie V70 (2000)
N132t (1979) + Zastava Mediteran (1980) Opcjonalnie V70 (2000)
- kooba
- Administrator
- Posty: 5515
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Odp: Czesc czołem!
Witaj na forum.
Pozdrawiam z Lublina
Wymacane na smartphonie
Pozdrawiam z Lublina
Wymacane na smartphonie
Re: Odp: Czesc czołem!
Addeo pisze:Oby szybko się znalazła ta co Cię rozprawiczy Czołem!
Haha trzymam za słowo!
Kolego jak ta Twoja Zastawa radzi sobie z cepka? Rozważam montaż haka w moim kancie, boje sie tylko czy 40 letnie 60 KM da rade...
kooba pisze:Witaj na forum.
Pozdrawiam z Lublina
Wymacane na smartphonie
Cześć!
Nie wiem czy to może być właściwe miejsce na pytanie techniczno zakupowe, ale co tam, najwyżej mod przeniesie Szukałem do wczoraj wersji E ze względu na odpowiadający mi układ, jednak dziś po zajrzeniu w papiery ciągnika zorientowałem się, ze DMC bez hamulca to zaledwie 400 kg. Z tego co wyczytałem to mod. E ma 450 kg i w latach 80-90 raczej rzadko występował z hamulcem najazdowym, czy zatem jestem skazany na N-kę?
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 5 maja 2014, 07:50 przez kooba, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Poprawiłem ortografy
Powód: Poprawiłem ortografy
- Tarapukuara
- Fanklubowicz
- Posty: 541
- Rejestracja: wtorek, 24 mar 2009, 18:57
- Lokalizacja: Radom
- Kontaktowanie:
Re: Czesc czołem!
Hej.
Moja E w/g producenta ma 500 kg i fabryczny hamulec na ramie ocynkowanej i kilka już takich widziałem.
Ale jak masz załogę 2+2 to może być jak u mnie: " Nie będę z nim/nią spała!!!!!" i musiałem dorobić piętrowe, a w D było by łatwiej;)
Moja E w/g producenta ma 500 kg i fabryczny hamulec na ramie ocynkowanej i kilka już takich widziałem.
Ale jak masz załogę 2+2 to może być jak u mnie: " Nie będę z nim/nią spała!!!!!" i musiałem dorobić piętrowe, a w D było by łatwiej;)
Bartek bartekatsp5brhkreukrorg 609-220-575 frotka a sport+126e
https://pomagam.pl/fundacjadlamartyny
http://www.ledats.pl żarówki led i panele słoneczne- załatwię spory rabat
http://sp5brh.eu.org
https://pomagam.pl/fundacjadlamartyny
http://www.ledats.pl żarówki led i panele słoneczne- załatwię spory rabat
http://sp5brh.eu.org
- kooba
- Administrator
- Posty: 5515
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Odp: Czesc czołem!
Dzakart pisze:Nie wiem czy to może być właściwe miejsce na pytanie techniczno zakupowe, ale co tam, najwyżej mod przeniesie Szukałem do wczoraj wersji E ze względu na odpowiadający mi układ, jednak dziś po zajrzeniu w papiery ciągnika zorientowałem się, ze DMC bez hamulca to zaledwie 400 kg. Z tego co wyczytałem to mod. E ma 450 kg i w latach 80-90 raczej rzadko występował z hamulcem najazdowym, czy zatem jestem skazany na N-kę?
Tak jak Bartek już napisał zdarzają się wersje E już z hamulcem. Nie wiem czy wychodziły takie z fabryki, ale najazd spokojnie można założyć samemu i tak właśnie było w moim przypadku, więc nie jesteś koniecznie skazany na N-kę.
Co do wyboru wersji to z doświadczenia powiem, że jak miałbym miał kupować E to wolałbym D, niezależnie od modelu rodziny. Teraz mam N-kę i uważam, że ten układ wnętrza jest zdecydowanie lepszy. Użytkując w 2 dorosłe osoby masz na stałe rozłożone łóżko w tylnej części i podręczny stolik z przodu żeby coś postawić czy wypić kawę. A dla rodziny 2+2 to tak jak Bartek uargumentował zdecydowanie łatwiej zrobić łóżko piętrowe.
Re: Czesc czołem!
Cześć Witaj
A ja tam zawsze i wszędzie i ponad wszystko Polecam n132 , choć oczywiście wszystkie
Niewiadóweczki są mi bliskie sercu
Tak czy siak - owocnych poszukiwań i do zobaczenia na zlocie
A ja tam zawsze i wszędzie i ponad wszystko Polecam n132 , choć oczywiście wszystkie
Niewiadóweczki są mi bliskie sercu
Tak czy siak - owocnych poszukiwań i do zobaczenia na zlocie
Re: Czesc czołem!
Tarapukuara pisze:Hej.
Moja E w/g producenta ma 500 kg i fabryczny hamulec na ramie ocynkowanej i kilka już takich widziałem.
Ale jak masz załogę 2+2 to może być jak u mnie: " Nie będę z nim/nią spała!!!!!" i musiałem dorobić piętrowe, a w D było by łatwiej;)
A czy byly jakis rocznik, w ktorym hamulec zaczal byc standardem? Moze powinienem szukac okreslonych rocznikow.
kooba pisze:Tak jak Bartek już napisał zdarzają się wersje E już z hamulcem. Nie wiem czy wychodziły takie z fabryki, ale najazd spokojnie można założyć samemu i tak właśnie było w moim przypadku, więc nie jesteś koniecznie skazany na N-kę.
Co do wyboru wersji to z doświadczenia powiem, że jak miałbym miał kupować E to wolałbym D, niezależnie od modelu rodziny. Teraz mam N-kę i uważam, że ten układ wnętrza jest zdecydowanie lepszy. Użytkując w 2 dorosłe osoby masz na stałe rozłożone łóżko w tylnej części i podręczny stolik z przodu żeby coś postawić czy wypić kawę. A dla rodziny 2+2 to tak jak Bartek uargumentował zdecydowanie łatwiej zrobić łóżko piętrowe.
Założenie z tego co widzialem jest dosc kosztowne w propocji do ceny zakupu przyczepki, wiec tej opcji raczej nie rozwazalem. Bede sie musial przyjzec tej wersji D jak ja tak polecacie
Paczek pisze:Cześć Witaj
A ja tam zawsze i wszędzie i ponad wszystko Polecam n132 , choć oczywiście wszystkie
Niewiadóweczki są mi bliskie sercu
Tak czy siak - owocnych poszukiwań i do zobaczenia na zlocie
Tez powaznie ja rozwazalem, ale jest ich bardzo malo. Teraz w ogloszeniach sa tylko dwie, jedna kolegi z forum, ktora troche mi nie pasi, a druga w takim sobie stanie. Szkoda. W srodku duzo wiecej miejsca niz w 126?
- kooba
- Administrator
- Posty: 5515
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Czesc czołem!
Dzakart pisze:Będę się musiał przyjrzeć tej wersji D jak ja tak polecacie
Na drugiej zakładce masz rozkład wnętrza D i E
Tu masz fotki nowej D. Będziesz wiedział jak to mniej więcej wygląda.
-
- Fanklubowicz
- Posty: 2065
- Rejestracja: wtorek, 2 cze 2009, 06:52
- Lokalizacja: Ziemia Obiecana
Re: Czesc czołem!
Witam na forum
Wyjazdy 2019 3096 km 27 nocek
Wyjazdy 2020 2250 km 21 nocek
Wyjazdy 2021 1000 km 7 nocek
Wyjazdy 2022 2138 km 17 nocek
Wyjazdy 2023 4175 km 33 nocki
Wyjazdy 2024 250km 2nocki
Wyjazdy 2020 2250 km 21 nocek
Wyjazdy 2021 1000 km 7 nocek
Wyjazdy 2022 2138 km 17 nocek
Wyjazdy 2023 4175 km 33 nocki
Wyjazdy 2024 250km 2nocki
- TomekN126N
- Fanklubowicz
- Posty: 3843
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 18:54
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Re: Czesc czołem!
Witaj, ja też szukałem i to kilka miesięcy, a z racji załogi 2+2 od razu stawiałem na "N"-kę. Druga sprawa: jeśli masz w dowodzie 400kg bez hamulca, to ciężko Ci będzie znaleźć zapiekankę (E, D) z takim DMC. Pomijam też fakt, że często mają zaniżone w dowodach masy w stosunku do rzeczywistości. Ja mimo dużego sentymentu do zapiekanek, postawiłem na "N" i "jestem Pan zadowolony" . W dowodzie mojej asterki też mam 450kg bez hamulca i naoglądałem się zapiekanek, a nie znalazłem z taka masą bez najazdu. Może w starszych rocznikach bez otwieranych okien. Uważam też, że "N" jest bardziej uniwersalna (czyt. praktyczna), ale to moje subiektywne zdanie.
Nocki/km
2023: 11/460
2022: 12/440
2021: 3/425
2020: 5/1040
2019: 3/420
2018: 30/4184
2017: 24/2850
2016: 12/2540
2015: 23/2530
2014: 15/950
2013: 16/2310
2012: 23/1665
N126N
Corolla kombi - służbówka
Octavia kombi 1.6 TDI
jawa175(59)
komar3(81)
komar sztywniak
Suzuki GSX750E(83)
Honda Hornet 900 (05)
2023: 11/460
2022: 12/440
2021: 3/425
2020: 5/1040
2019: 3/420
2018: 30/4184
2017: 24/2850
2016: 12/2540
2015: 23/2530
2014: 15/950
2013: 16/2310
2012: 23/1665
N126N
Corolla kombi - służbówka
Octavia kombi 1.6 TDI
jawa175(59)
komar3(81)
komar sztywniak
Suzuki GSX750E(83)
Honda Hornet 900 (05)
- kooba
- Administrator
- Posty: 5515
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Czesc czołem!
TomekN126N pisze:W dowodzie mojej asterki też mam 450kg bez hamulca i naoglądałem się zapiekanek, a nie znalazłem z taka masą bez najazdu. Może w starszych rocznikach bez otwieranych okien.
Coś mi tu Tomciu nie gra. Miałem zapiekankę E (okna otwierane) i w dowodzie było DMC 420 kg (z tego co wiem tak wypuszczał je Niewiadów), więc mieściła się w twoim 450 kg.
Re: Czesc czołem!
TomekN126N pisze:Witaj, ja też szukałem i to kilka miesięcy, a z racji załogi 2+2 od razu stawiałem na "N"-kę. Druga sprawa: jeśli masz w dowodzie 400kg bez hamulca, to ciężko Ci będzie znaleźć zapiekankę (E, D) z takim DMC. Pomijam też fakt, że często mają zaniżone w dowodach masy w stosunku do rzeczywistości. Ja mimo dużego sentymentu do zapiekanek, postawiłem na "N" i "jestem Pan zadowolony" . W dowodzie mojej asterki też mam 450kg bez hamulca i naoglądałem się zapiekanek, a nie znalazłem z taka masą bez najazdu. Może w starszych rocznikach bez otwieranych okien. Uważam też, że "N" jest bardziej uniwersalna (czyt. praktyczna), ale to moje subiektywne zdanie.
Czesc! Jade w sobote ogladac i goraco wierze w to, ze bedzie trafiony zatopiony Aczkolwiek wolalbym mimo wszystko E, jakos tak bardziej klimatyczne mi sie zdaja I lepiej pasowala by do mojego 125p
Re: Czesc czołem!
WITAM
moja N126es też miała w dowodzie DMC 420 kg ... ale na tabliczce to już 510
kooba pisze:...Coś mi tu Tomciu nie gra. Miałem zapiekankę E (okna otwierane) i w dowodzie było DMC 420 kg (z tego co wiem tak wypuszczał je Niewiadów), więc mieściła się w twoim 450 kg.
moja N126es też miała w dowodzie DMC 420 kg ... ale na tabliczce to już 510
Ostatnio zmieniony czwartek, 8 maja 2014, 09:37 przez dworek, łącznie zmieniany 1 raz.
To napisałem ja, dworek
- TomekN126N
- Fanklubowicz
- Posty: 3843
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 18:54
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Re: Czesc czołem!
Kuba w moim 450 tak, ale w kolegi 400kg, to już nie... dlatego piszę, że długo szukałem, bo choć od razu postawiłem na "N", to w czwartym miesiącu poszukiwań mojej cepki (kwiecień i bliskość sezonu) miałem kryzys i zacząłem oglądać zapiekanki... najmniej widziałem 460kg DMC. Poza tym zobacz na naszej stronie w dziale "dokumenty i instrukcje":
- w "dokumentach" jest wyciąg z homologacji 126E i tam stoi, ze MW 450kg, ładowność 60kg, czyli DMC 510kg.
- instrukcja 126 E,D: MW 500, ładowność 100, to daje 600kg DMC. Też za dużo w stosunku do 400kg.
- przypadkiem mam oryginał instrukcji 126 "a" i "b" i tam jest: MW odpowiednio 320 i 380kg, a DMC obu wersji 450kg... też za dużo.
Podsumowując, nie chcę się mądrzyć, ale znaleźć cepkę z DMC poniżej 400kg i jeszcze, żeby zgadzała się z rzeczywistością, to chyba mało realne niestety.
P.S. kurcze, dopiero teraz zobaczyłem, że mam instrukcję chyba z 76 roku
- w "dokumentach" jest wyciąg z homologacji 126E i tam stoi, ze MW 450kg, ładowność 60kg, czyli DMC 510kg.
- instrukcja 126 E,D: MW 500, ładowność 100, to daje 600kg DMC. Też za dużo w stosunku do 400kg.
- przypadkiem mam oryginał instrukcji 126 "a" i "b" i tam jest: MW odpowiednio 320 i 380kg, a DMC obu wersji 450kg... też za dużo.
Podsumowując, nie chcę się mądrzyć, ale znaleźć cepkę z DMC poniżej 400kg i jeszcze, żeby zgadzała się z rzeczywistością, to chyba mało realne niestety.
P.S. kurcze, dopiero teraz zobaczyłem, że mam instrukcję chyba z 76 roku
Nocki/km
2023: 11/460
2022: 12/440
2021: 3/425
2020: 5/1040
2019: 3/420
2018: 30/4184
2017: 24/2850
2016: 12/2540
2015: 23/2530
2014: 15/950
2013: 16/2310
2012: 23/1665
N126N
Corolla kombi - służbówka
Octavia kombi 1.6 TDI
jawa175(59)
komar3(81)
komar sztywniak
Suzuki GSX750E(83)
Honda Hornet 900 (05)
2023: 11/460
2022: 12/440
2021: 3/425
2020: 5/1040
2019: 3/420
2018: 30/4184
2017: 24/2850
2016: 12/2540
2015: 23/2530
2014: 15/950
2013: 16/2310
2012: 23/1665
N126N
Corolla kombi - służbówka
Octavia kombi 1.6 TDI
jawa175(59)
komar3(81)
komar sztywniak
Suzuki GSX750E(83)
Honda Hornet 900 (05)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości