Postautor: NkaOffRoad » czwartek, 21 maja 2015, 12:58
przemia pisze:NkaOffRoad pisze:Witam,
Oś zmieniona, lecz konstrukcja samej ośki pozostała taka sama tzn. oś skrętna. obciążenie maksymalne zwiąkszone do 1250kg. Oś jest w fabrycznym miejscu a drzwi zostały nieruszone.
Widzę że z drzwiami to już jazda na krawędzi. Naprawdę świetna robota. Podoba mi się. Widzę też że już używana w terenie. Dawno temu przerobiłeś? Dużo km? Jakieś uwagi dla tych co dopiero budują?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ehhh aż zazdrość bierze że moja jeszcze stoi na zimowaniu...
Powiem tak, było blisko aby je wyciąć
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Przebudowa zaczęła się się w 2013 roku. Na koncie ma już przebyte ponad 8 tys. km. i już kolejne się szykują.
Uwagi: Wiadomo zależy od potrzeb użytkownika. My z żoną potrzebowaliśmy coś takiego.
Ostatnio zmieniony czwartek, 21 maja 2015, 20:22 przez
NkaOffRoad, łącznie zmieniany 1 raz.
Przyczepa: N126D 1980r.
Holownik: VW T6 Multivan 2.0TSI 4Motion