Witam i pozdrawiam
Witam i pozdrawiam
Witam, od dłuższego czasu czytam Wasze forum, oraz przeglądam oferty Niewiadówki N126n z zamiarem kupna takiej przyczepy w cenie do 2500zł. Szczególnie przeglądam porady na temat remontu. Nie będę ukrywał że przyczepa jest mi przede wszystkim potrzebna do przewożenia motocykla, dlatego planuje wycięcie tylnej części aby motocykl można było wprowadzać do środka, może ktoś już to przerabiał? Prawdę mówiąc nie jestem tez karawaningowcem i będzie to moja pierwsza przyczepa ale wszystko przede mną. Po zapoznaniu się z poradami, stwierdzam że to forum to kopalnia wiedzy. Czy n-ka faktycznie jest odporna na przecieki? Pozdrawiam i do zobaczenia.
Re: Witam i pozdrawiam
masakra kolego, taka profanacja naszych kultowych zapiekanek, kup sobie towarówkę z plandeką 

Pozdrawiam
Enka 90, 89, 88
N 250 89
N126e 89
https://www.fanklub-niewiadowek.com/for ... 56#p200356
https://facebook.com/events/s/xxvi-ogol ... 917962142/
Enka 90, 89, 88
N 250 89
N126e 89
https://www.fanklub-niewiadowek.com/for ... 56#p200356
https://facebook.com/events/s/xxvi-ogol ... 917962142/
Re: Witam i pozdrawiam
Więcej wiary kolego, przyczepa będzie też służyła do mieszkania, dlatego planuje jej przebudowę i doposażenie w ogrzewanie, ale dziękuje za przywitanie
.

Re: Witam i pozdrawiam
Była również opisana przeróbka polegająca na zrobieniu zamiast bakisty podjazdu dla skutera na dyszlu. Jeżeli ten motocykl nie jest jakiś mega wielki i ciężki to ja bym poszedł raczej w tym kierunku.
viewtopic.php?p=57794#p57794
Witaj na forum!
viewtopic.php?p=57794#p57794
Witaj na forum!
Ostatnio zmieniony wtorek, 22 lip 2014, 07:49 przez reflexes, łącznie zmieniany 1 raz.
Fiat Burstner 535-2 2.8 idTD , wcześniej: Knaus Sport 400 LK , Adria Unica 5204 , Chateau Cantara 908 i N126n
Re: Witam i pozdrawiam
Dzięki za przywitanie, nie zamierzam mieszkać w przyczepie razem z motocyklem, chodzi o transport motocykla na miejsce,a po jego wyprowadzeniu przyczepka będzie służyła do mieszkania. Pomysł z demontażem bakisty też brałem pod uwagę. Motocykl jest lekki ale cięższy od skutera, służy do wyścigów ulicznych. Pozdrawiam.
- MISIO_PRZYTULAK
- Posty: 42
- Rejestracja: sobota, 5 lip 2014, 17:58
Re: Witam i pozdrawiam
Witaj.
Myślę, że można by to zrobić na trzy sposoby, oczywiście ingerując mniej lub więcej w konstrukcję przyczepy. Bardziej doświadczeni koledzy na pewno wypowiedzą się poniżej na temat moich szarlatańskich pomysłów.
1. przyczepa w wersji nt. z tyłu mała szyba ze względu na toaletę. Wyciąć tylną część przyczepy obok okna i z wyciętej części dopasować i zamontować drzwi. Kibel i szafa do demontażu.
2. przyczepa w wersji podstawowej. Wyjąć drzwi wyciąć szerszy otwór i zamontować szersze wejście. W środku zdemontować tylne łóżko.
3 przedłużyć dyszel i zamontować platformę np. taką: http://moto.gratka.pl/tresc/przyczepa-d ... 36253.html
Pewnie nie zostawicie na mnie suchej nitki
Myślę, że można by to zrobić na trzy sposoby, oczywiście ingerując mniej lub więcej w konstrukcję przyczepy. Bardziej doświadczeni koledzy na pewno wypowiedzą się poniżej na temat moich szarlatańskich pomysłów.
1. przyczepa w wersji nt. z tyłu mała szyba ze względu na toaletę. Wyciąć tylną część przyczepy obok okna i z wyciętej części dopasować i zamontować drzwi. Kibel i szafa do demontażu.
2. przyczepa w wersji podstawowej. Wyjąć drzwi wyciąć szerszy otwór i zamontować szersze wejście. W środku zdemontować tylne łóżko.
3 przedłużyć dyszel i zamontować platformę np. taką: http://moto.gratka.pl/tresc/przyczepa-d ... 36253.html
Pewnie nie zostawicie na mnie suchej nitki

- kooba
- Administrator
- Posty: 5826
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Witam i pozdrawiam
Witaj na forum.
Najlepszym rozwiązaniem dla Ciebie będzie chyba coś takiego:



Najlepszym rozwiązaniem dla Ciebie będzie chyba coś takiego:



Re: Witam i pozdrawiam
Dzięki Kooba, dokładnie tak to sobie wyobrażałem - zresztą oglądałem już przyczepy moich kolegów z Czech, właśnie tak to wygląda i do takiego stanu zmierzam.
Re: Witam i pozdrawiam
ja tam stoję przy swoim, ale jak Heniu pisze: Wolność... 

Pozdrawiam
Enka 90, 89, 88
N 250 89
N126e 89
https://www.fanklub-niewiadowek.com/for ... 56#p200356
https://facebook.com/events/s/xxvi-ogol ... 917962142/
Enka 90, 89, 88
N 250 89
N126e 89
https://www.fanklub-niewiadowek.com/for ... 56#p200356
https://facebook.com/events/s/xxvi-ogol ... 917962142/
Re: Witam i pozdrawiam
Jasne są plusy i minusy, szanuje każde zdanie. Dzięki za rady 

- TomekN126N
- Fanklubowicz
- Posty: 3857
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 18:54
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Re: Witam i pozdrawiam
Witaj na forum. Też jestem motonitą i także myślałem o rozwiązaniu podanym przez Koobę ( wożenie zabytków na dalsze zloty). Myslałem w tym celu kupić jakąś starą, zaniedbaną 126E, bo to i dach jest dla motura i cepka do pomieszkania na jedną, dwie nocki, ale jakoś... to prawie tak, jakby ciąć junaka. Eee, nie wiem...
Nocki/km
2023: 11/460
2022: 12/440
2021: 3/425
2020: 5/1040
2019: 3/420
2018: 30/4184
2017: 24/2850
2016: 12/2540
2015: 23/2530
2014: 15/950
2013: 16/2310
2012: 23/1665
N126N
Corolla kombi - służbówka
Octavia kombi 1.6 TDI
jawa175(59)
komar3(81)
komar sztywniak
Suzuki GSX750E(83)
Honda Hornet 900 (05)
2023: 11/460
2022: 12/440
2021: 3/425
2020: 5/1040
2019: 3/420
2018: 30/4184
2017: 24/2850
2016: 12/2540
2015: 23/2530
2014: 15/950
2013: 16/2310
2012: 23/1665
N126N
Corolla kombi - służbówka
Octavia kombi 1.6 TDI
jawa175(59)
komar3(81)
komar sztywniak
Suzuki GSX750E(83)
Honda Hornet 900 (05)
Re: Witam i pozdrawiam
Panie i Panowie, w dniu dzisiejszym w godzinach dopołudniowych w Kotlinie Kłodzkiej zakupiłem N126n z roku 1993, wyposażoną w lodóweczkę. Brakuje mi przedniej i tylnej szyby, może ktoś ma? może odsprzeda? Idę ją domyć 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości